ساعت هوشمند ZenWatch 3 ایسوس دارای نمایشگر گرد خواهد بود

به نظر می‌رسد که شرکت ایسوس که یکی از اولین کمپانی‌هایی بود که عرضه‌ی محصولاتی با سیستم‌عامل اندروید وِر را آغاز کرد، قصد دارد اولین ساعت هوشمند خود با صفحه‌نمایشی دایره‌ای شکل را معرفی کند. البته این خبر شایعه‌ای نیست که به سادگی از سوی منابع خبری مختلفی منتشر شود، بلکه وب‌سایت Ausdroid تصویری از گواهینامه […]

به نظر می‌رسد که شرکت ایسوس که یکی از اولین کمپانی‌هایی بود که عرضه‌ی محصولاتی با سیستم‌عامل اندروید وِر را آغاز کرد، قصد دارد اولین ساعت هوشمند خود با صفحه‌نمایشی دایره‌ای شکل را معرفی کند. البته این خبر شایعه‌ای نیست که به سادگی از سوی منابع خبری مختلفی منتشر شود، بلکه وب‌سایت Ausdroid تصویری از گواهینامه FCC این ساعت هوشمند که احتمالا ZenWatch 3 نام خواهد داشت را در دیتابیس FCC یافته است.

پیشتر ایسوس نسل اول و دوم از ساعت‌های هوشمند ZenWatch را با صفحه‌نمایش‌هایی مربعی‌شکل وارد بازار کرده بود که حالا احتمال دارد این موضوع تغییر پیدا کرده و محصول جدید این شرکت با صفحه‌نمایشی گرد عرضه گردد. البته اطلاعات چندان زیادی از طریق FCC منتشر نشده و بر اساس اسناد رسمی در این دیتابیس، احتمالا ZenWatch 3 با بدنه‌ای از جنس فلز ضدزنگ تولید و شارژری 2V-5A خواهد داشت. همچنین ایسوس همچنان قصد ندارد که سیستم شارژ بدون سیم را برای این ساعت هوشمند در نظر بگیرد و می‌خواهد از همان روش‌های قدیمی و سنتی استفاده کند.

در مورد سیستم‌های ارتباطی این دستگاه، احتمالا ساعت هوشمند ZenWatch 3 به بلوتوث 4.2 و شبکه‌ی وای‌فای Wi-Fi 802.11 b/g/n با فرکانس 2.4 گیگاهرتز مجهز شود.

اگرچه بسیاری از ساعت‌های هوشمندی که در ابتدا معرفی شده بودند صفحه‌نمایشی گرد داشتند، اما محصولات جدیدتری که در طول زمان معرفی می‌شود، صفحه‌نمایشی دایره‌ای شکل دارند. از جمله این محصولات نیز می‌توان به ساعت‌های هوشمند Gear S2 سامسونگ، موتو 360 موتورلا و G Watch Urbane شرکت ال‌جی اشاره کرد. البته در این میان نیز استثنائاتی وجود دارد و آن، ساعت هوشمند اپل با صفحه‌نمایش مستطیلی‌شکل می‌باشد.

اما شاید یکی از دلایلی که باعث شده ایسوس بخواهد نسل جدید ساعت هوشمند خود را معرفی کند، معرفی رسمی اندروید وِر 2.0 توسط گوگل باشد. علاوه بر این، همراه با معرفی شدن اندروید وِر 2.0، مهندسین گوگل رابط کاربری جدیدی مناسب برای ساعت‌های هوشمند را نیز طراحی و ارائه کرده‌اند که بدون شک می‌تواند پلی برای تغییر شکل بسیاری از ساعت‌های هوشمند مربعی به دایره‌ای شکل باشد.

نزدیک‌ترین نمایشگاه تکنولوژی پیش رو، IFA 2016 می‌باشد که کمتر از 30 روز دیگر در شهر برلین برگزار می‌شود. شاید این نمایشگاه، بهترین مکان برای ایسوس باشد تا بخواهد ساعت هوشمند ZenWatch 3 را معرفی کند و اگر اینطور باشد، به زودی می‌توانیم شاهد عرضه شدن این محصول جدید و ورود آن به بازار باشیم.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال