اولین تصویر زنده از نکسوس بعدی ال‌جی منتشر شد

روز گذشته اولین تصویر زنده از نکسوس بعدی که قرار است توسط کمپانی ال‌جی ساخته شود، در شبکه‌ی اجتماعی توئیتر منتشر شد و تصویری از آنچه قرار است در آینده ببینیم را در اختیارمان قرار داد. عکس منتشر شده، رنگ سفید بدنه‌ی این گوشی را در کنار وجود سنسور اثر انگشت در قسمت پشتی و […]

روز گذشته اولین تصویر زنده از نکسوس بعدی که قرار است توسط کمپانی ال‌جی ساخته شود، در شبکه‌ی اجتماعی توئیتر منتشر شد و تصویری از آنچه قرار است در آینده ببینیم را در اختیارمان قرار داد.

عکس منتشر شده، رنگ سفید بدنه‌ی این گوشی را در کنار وجود سنسور اثر انگشت در قسمت پشتی و زیر دوربین را نشان می‌دهد. در شایعات قبلی و همچنین رندرهای مختلفی که از این گوشی منتشر شده بود نیز به وجود این سنسور در بخش پشتی گوشی اشاره شده بود و حالا خود شاهد وجود آن هستیم. مورد دیگری که دیده می‌شود، فلاش دوگانه‌ی LED که احتمالا فوکوس لیزری همراه خواهد شد، است که بالای نام تجاری و علامت “Nexus” قرار گرفته است.

شایعات قبلی نشان می‌دهند که محصول مشنرک گوگل و ال‌جی به صفحه‌نمایشی 5.2-اینچی، اسپیکرهای استریو و پورت اتصال USB Type-C مجهز خواهد شد. همچنین سیستم‌عامل Android M نیز به صورت پیش‌فرض بر روی این گوشی قرار گرفته و احتمالا پس از عرضه‌ی این گوشی با این سیستم‌عامل، کار عرضه‌ی آن برای سایر محصولات بازار نیز آغاز شود.

این سومین باری است که کمپانی LG با همکاری Google، یکی از محصولات سری نکسوس را تولید می‌نماید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال