با این نرم‌افزار بازی‌های PS4 را روی رایانه شخصی ریموت کنید

تصور کنید که در حال انجام یک بازی PS4 با تلویزیون خود هستید و در همان زمان، کسی می‌خواهد برنامه‌ای از تلویزیون را مشاهده نماید. در این حالت اگر شما یک PS Vita داشته باشید، می‌تواند ادامه‌ی بازی خود را در این کنسول کوچک انجام دهید. اما اگر PS Vita در کار نباشد، چه خواهید […]

تصور کنید که در حال انجام یک بازی PS4 با تلویزیون خود هستید و در همان زمان، کسی می‌خواهد برنامه‌ای از تلویزیون را مشاهده نماید. در این حالت اگر شما یک PS Vita داشته باشید، می‌تواند ادامه‌ی بازی خود را در این کنسول کوچک انجام دهید. اما اگر PS Vita در کار نباشد، چه خواهید کرد؟

از آنجایی که سونی بر خلاف مایکروسافت، هیچ ابزار رسمی برای ریموت کردن عناوین PS4 بر روی PC ندارد، توسعه‌دهنده‌ای با نام Twisted اعلام کرده که موفق به طراحی اپلیکیشنی شده که به وسیله‌ی آن می‌توان این کار را انجام داد. این اپلیکیشن که Remote PC Play نام دارد می‌تواند این کار را به صورت مستقیم انجام داده و بازی‌های PS4 را بر روی PC اجرا نماید.

البته باید توجه کنید که هرگز شبیه‌سازی برای PS4 طراحی نشده و به خاطر تفاوت در معماری و پلتفرم PC و PS4، شاید این کار فعلا امکان‌پذیر نیز نباشد. تنها کاری که این فرد موفق به انجام آن شده، ریموت کردن عناوین بر روی PC است.

هر چند، Twisted اعلام کرده که این نرم‌افزار را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار نخواهد داد و افراد برای استفاده از آن، باید 10 دلار پرداخت نمایند. وی اذعان داشته که او تمام وقت خود را بر روی این پروژه گذاشته و قصد دارد ویژگی‌های بسیار زیاد و بسیار خوب دیگری را به آن اضافه نماید. در ادامه، Twisted اشاره داشته که واقعا دوست ندارد این نرم‌افزار را بر خلاف پروژه‌های قبلی خود به صورت رایگان عرضه کند و هدف اصلی وی از دریافت این پول نیز تامین مخارجش می‌باشد.

با در نظر گرفتن قیمت بالایی که بازی‌ها دارند، شاید اگر افرادی که بتوان آنها را “گیمر” نامید، پرداخت 10 دلار نسبت به موارد دیگر، میزانی قابل قبول باشد. هم‌اکنون Twisted این نرم‌افزار را در اختیار کاربران قرار داده و امیدوار است بتواند این پروژه را با سرعت و قدرت بیشتری جلو ببرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال