Vivo گوشی‌هوشمند جدید X5 Pro را با پوشش شیشه‌ی 2.5D Glass به‌نمایش گذاشت

شرکت چینی Vivo، محصول جدید خود یعنی گوشی‌هوشمند X5 Pro را با شیشه‌ی محافظ 2.5D Glass به نمایش گذاشت و بلافاصله نیز یک تصویر از این گوشی‌هوشمند به بیرون درز پیدا کرد که ظاهر بهتری از این گوشی را به نمایش می‌گذاشت. در تصویر منتشر شده توسط Vivo، شاهد استفاده‌ی این شرکت از شیشه‌ی محافظ […]

شرکت چینی Vivo، محصول جدید خود یعنی گوشی‌هوشمند X5 Pro را با شیشه‌ی محافظ 2.5D Glass به نمایش گذاشت و بلافاصله نیز یک تصویر از این گوشی‌هوشمند به بیرون درز پیدا کرد که ظاهر بهتری از این گوشی را به نمایش می‌گذاشت.

در تصویر منتشر شده توسط Vivo، شاهد استفاده‌ی این شرکت از شیشه‌ی محافظ و خمیده‌ی 2.5D Glass در گوشه‌های این گوشی‌هوشمند هستیم و این موضوع نیز به خوبی دیده می‌شود.

این گوشی‌هوشمند جای خالی محصولات قبلی این شرکت یعنی X5 و X5 Max را پر خواهد نمود. همچنین، ویوو اعلام نمود که در حال توسعه‌ی تکنولوژی Xshot خود بوده و به زودی، پرچم‌دار جدید خود یعنی Xplay 5S را نیز معرفی خواهد نمود، پس در آینده‌ی نزدیک باید منتظر معرفی محصولات جدیدی از این شرکت باشیم.

Vivo starts teasing the X5 Pro with 2.5D glass screen 2

متاسفانه هیچ چیزی در مورد مشخصات فنی X5 Pro اعلام نشده و حتی به همراه تصویر منتشر شده، به یک نکته‌ی کوچک نیز در این مورد بیان نشده است. احتمالا هدف اصلی Vivo از نمایش این عکس، گوشه‌های خمیده به همراه پوشش 2.5D Glass بوده. به هر حال، باید تا ماه May صبر کرده و منتظر اخبار بیشتری از این گوشی‌هوشمند باشیم.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال