گوشی Vivo V5 با دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی رونمایی شد

گوشی‌هوشمند Vivo V5 که بارها و بارها در شایعات مختلف در مورد آن صحبت کردیم رسما معرفی شد. این گوشی‌هوشمند با داشتن دوربین جلوی 20 مگاپیکسلی هدف اصلی خود را دوست‌داران سلفی قرار داده و با استفاده از سنسور IMX376 شرکت سونی در کم‌ترین نور ممکن نیز تصاویر سلفی کاربران را ثبت خواهد کرد به طوری […]

گوشی‌هوشمند Vivo V5 که بارها و بارها در شایعات مختلف در مورد آن صحبت کردیم رسما معرفی شد. این گوشی‌هوشمند با داشتن دوربین جلوی 20 مگاپیکسلی هدف اصلی خود را دوست‌داران سلفی قرار داده و با استفاده از سنسور IMX376 شرکت سونی در کم‌ترین نور ممکن نیز تصاویر سلفی کاربران را ثبت خواهد کرد به طوری که به گفته‌ی شرکت سازنده، می‌توان این دوربین را با دوربین‌های دیجیتال هم مقایسه کرد.

اندازه‌ی سنسور مورد اشاره 1/2.78 اینچ بوده و دهانه‌ی لنز آن نیز به f/2.0 می‌رسد. شرکت Vivo برای بهتر کردن تصاویر سلفی و بالاتر بردن کیفیت آن‌ها از نرم‌افزارهای قدرت‌مندی نیز استفاده کرده است که می‌توانند تصاویر را در نهایت به بهترین شکل ممکن به کاربر تحویل دهند.

یکی دیگر از ویژگی‌های مطرح این دوربین استفاده از نور محیط برای ساخت ایفکت‌های حرفه‌ای است. سنسور به کار گرفته شده در دوربین جلوی Vivo V5 می‌تواند به طور خودکار نور را تشخیص دهد و از آن برای بهبود کیفیت تصاویر استفاده کند.

گوشی Vivo V5 با دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی رونمایی شد

از بحث دوربین جلوی گوشی که بهترین قسمت آن‌هم به شمار می‌رود کمی دور می‌شویم. گوشی Vivo V5 دارای چیپست اسنپ‌دراگون 625 بوده و 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت فضای داخلی برای آن تعبیه شده است. نمایشگر 5.5 اینچی این گوشی با رزولوشن 720p به صورت 2.5D خمیده است و لایه‌ی محافظتی گوریلا گلاس هم از آن مراقبت می‌کند. از دیگر مشخصه‌های فنی گوشی مورد اشاره می‌توان به حسگر اثر انگشت و وجود فیلتر نور آبی برای محافظت از چشمان کاربر اشاره کرد.

شرکت سازنده که به تازگی با شرکت AKM قرارداد همکاری امضا کرده در این گوشی از چیپست جدید AK4376 برای بهبود کیفیت صدا استفاده کرده است. این چیپ می‌تواند کیفیت موسیقی را با به کارگیری تک‌تک جزئیات آن بهبود ببخشد و به کاربر تجربه‌ای منحصر‌به فرد را ارائه دهد.

گوشی‌هوشمند Vivo V5 به زودی در برخی از کشورهای آسیایی نظیر فیلیپین و میانمار با قیمت 290 دلار در دسترس قرار خواهد گرفت.

گوشی Vivo V5 با دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی رونمایی شد

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال