vivo X7 دهم تیرماه رونمایی می‌شود

شرکت چینی vivo امروز با منتشر کردن تیزر رسمی اعلام کرد که گوشی بعدی این شرکت، vivo X7 به همراه نسخه‌ی پلاس آن در تاریخ دهم تیرماه معرفی خواهند شد. این شرکت به تازگی برخی از مشخصات فنی این گوشی را که در روزهای اخیر مورد توجه بسیاری قرار گرفته تایید کرده است. از جمله مهم‌ترین […]

شرکت چینی vivo امروز با منتشر کردن تیزر رسمی اعلام کرد که گوشی بعدی این شرکت، vivo X7 به همراه نسخه‌ی پلاس آن در تاریخ دهم تیرماه معرفی خواهند شد. این شرکت به تازگی برخی از مشخصات فنی این گوشی را که در روزهای اخیر مورد توجه بسیاری قرار گرفته تایید کرده است.

از جمله مهم‌ترین مشخصات تایید شده‌ی این گوشی، می‌توان به چیپست میان‌رده‌ی اسنپ‌دراگون 652 و 4 گیگابایت رم اشاره کرد. گوشی vivo X7 به سنسوری قدرت‌مند 16 مگاپیکسلی برای دوربین جلوی گوشی مجهز می‌شود و در همین قسمت، حسگر اثر انگشت هم تعبیه خواهد شد. 64 گیگابایت حافظه‌ی داخلی هم توسط خود شرکت به صورت رسمی تایید شده است. دیگر مشخصات این گوشی نظیر نمایشگری 5.2 اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی و باتری 3000 میلی‌آمپری هنوز تایید نشده‌‌اند.

از طرفی دیگر، اطلاعات زیادی در مورد نسخه‌ی پلاس این گوشی در اختیار نیست. احتمالا نسخه‌ی پلاس vivo X7 نمایشگری بزرگ‌تر خواهد داشت و ممکن است از سخت‌افزاری قوی‌تر هم برخوردار شود. به‌هر‌حال با توجه به نزدیک بودن زمان معرفی گوشی، باید تنها ده روز صبر کرد تا مشخصات کامل این دو گوشی را از زبان خود سازندگان بشنویم.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال