گوشی‌های vivo X9 و X9 Plus رسماً رونمایی شدند؛ بهره‌مندی از دوربین سلفی 20+8 مگاپیکسلی

بالاخره صبح دیروز شرکت ویوو از دو گوشی جدید خانواده “X” خود رسماً پرده برداشت. همان‌طور که انتظار می‌رفت دو گوشی vivo X9  و  vivo X9 Plus، هر دو دارای دوربین سلفی 20+8 مگاپیکسلی هستند. اگرچه پیش از تست این دوربین‌ها نمی‌توان در خصوص کیفیت آن‌ها به درستی قضاوت کرد اما باید اعتراف کرد که […]

بالاخره صبح دیروز شرکت ویوو از دو گوشی جدید خانواده “X” خود رسماً پرده برداشت. همان‌طور که انتظار می‌رفت دو گوشی vivo X9  و  vivo X9 Plus، هر دو دارای دوربین سلفی 20+8 مگاپیکسلی هستند.

اگرچه پیش از تست این دوربین‌ها نمی‌توان در خصوص کیفیت آن‌ها به درستی قضاوت کرد اما باید اعتراف کرد که شنیدن برخوردار بودن این کیفیت از دوربین سلفی واقعاً اغواکننده است. ماژول 20 مگاپیکسلی دوربین مجهز به سنسور IMX376 سونی با دیافراگم 2.0 بوده و سنسور 8 مگاپیکسلی با افزودن ویژگی‌های عمقی به تصویر، اثرات جالبی در عکس‌های سلفی به‌وجود خواهد آورد.

نسخه X9 درارای ابعاد 152.6 در 74 در 6.99 میلی‌متر بوده و 154 گرم وزن خواهد داشت. علاوه بر این نمایشگر 5.5 اینچی سوپر امولد با کیفیت FullHD نیز برای این گوشی در نظر گرفته شده است. چیپست اسنپ‌دراگون 625 (چیپ میان‌رده با فناوری تولید 14 نانومتری) به عنوان قلب تپنده دستگاه در کنار رم 4 گیگاگابایتی و فضای ذخیره‌سازی 64 گیگابایت و 128 گیگابایت دیگر اجزای داخلی دستگاه خواهند بود. گفتنی است نسخه با حافظه داخلی 128 گیگابایت عرضه بین‌المللی خواهد داشت.

 

gsmarena_003

 

دوربین اصلی دوربین در عقب 16 مگاپیکسلی بوده و دارای بیشینه دیافراگم 2.0، قابلیت PDAF و یک فلاش LED نیز خواهد بود. از دیگر مشخصات گوشی می‌توان به پشتیبانی از اتصالات 4G LTE و استفاده از دو سیم‌کارت به صورت همزمان، داک AKM4376 و اسکنر اثرانگشت اشاره کرد. Vivo X9 از باتری 3050 میلی‌آمپرساعتی بهره‌مند خواهد بود.

برادر بزرگتر یعنی vivo X9 Plus همچون برادر خود مجهز به نمایشگر سوپر امولد با کیفیت FullHD بوده اما با این تفاوت که اندکی از نظر اندازه بزرگتر و برابر 5.88 اینچ خواهد بود. این گوشی همچنین دارای چیپست قدرتمندتر اسنپ‌دراگون 653 ، رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی بوده و از باتری قوی‌تر 4000 میلی‌آمپرساعتی نیز برخوردار خواهد بود. به جز موارد نامبرده در بقیه مشخصات تغییری ایجاد نشده است.

 

gsmarena_004

 

دو گوشی vivo X9  و  X9 Plus در دو رنگ طلایی و رزگلد عرضه شده و X9 با قیمت حدوداً 406 دلار برای مدل 64 گیگابایتی و 435 دلار برای نسخه 128 گیگابایتی از دیروز در چین قابل دسترسی است. این شرکت وعده داده است که گوشی X9 Plus را نیز در ششم دی‌ماه روانه بازار کند اما در خصوص قیمت آن هنوز اطلاعات دقیقی در دسترس نیست.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال