سرانجام اطلاعاتی موثق از زمان عرضه‌ی Windows 10 Mobile منتشر شد: “آبان” منتظر بروزرسانی گوشی‌هوشمند خود باشید!

شاید شما نیز از جمله افرادی باشید که از خود سوال می‌پرسند که “زمان عرضه‌ی Windows 10 Mobile چه ماهی خواهد بود؟”، اگر این چنین است باید بگوییم که امروز آقای Anthony Doherty، مدیر اجرایی مایکروسافت در قاره آفریقا، اعلام کرد که این سیستم‌عامل در ماه نوامبر (آبان ماه) در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. وی در […]

شاید شما نیز از جمله افرادی باشید که از خود سوال می‌پرسند که “زمان عرضه‌ی Windows 10 Mobile چه ماهی خواهد بود؟”، اگر این چنین است باید بگوییم که امروز آقای Anthony Doherty، مدیر اجرایی مایکروسافت در قاره آفریقا، اعلام کرد که این سیستم‌عامل در ماه نوامبر (آبان ماه) در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. وی در مورد تعدیل نیرویی که اخیرا مایکروسافت انجام داده نیز اعلام کرد که این موضوع به دلیل مشکلات مختلف مایکروسافت در بازارایابی و بخش‌های دیگر انجام شده و مدت زمان زیادی بوده که مایکروسافت قصد انجام این کار را داشته است.

آقای Doherty برای افرادی که از هواداران Windows Phone هستند و انتقاداتی را در مورد فعالیت‌ها اخیر مایکروسافت بر روی سیستم‌عامل اندروید و iOS را داشته‌اند، خبرهای خوشی را دارد. وی اعلام کرده که زمان دیر عرضه‌ شدن Windows 10 Mobile به علت این است که کار کدنویسی آن هنوز به پایان نرسیده اما اینکه مایکروسافت بر روی سیستم‌عامل‌های دیگر کار می‌کند، به خاطر این است که این شرکت قصد دارد تمام چیزهای مفید هر اکوسیستم دیگری را به سیستم‌عامل خود بیاورد و هدف دیگری ندارد. در واقع، این کار استراتژی اصلی مایکروسافت است که سال‌ها به دنبال آن بوده و حالا فرصت آن رسیده است.

همچنین وی اشاره کرده که برنامه‌ی اصلی مایکروسافت، توسعه‌ی ویندوز 10 است و هر چیز دیگری در کنار این برنامه قرار می‌گیرد. وی به صراحت و با لحنی کاملا جدی بر روی این موضوع تاکید کرده که گوشی‌های هوشمند در کنار ویندوز 10 و توسعه‌ی آن قرار می‌گیرند. اما این موضوع و مشکلاتی در مورد بازاریابی و فروش گوشی‌های این شرکت وجود دارد، هرگز Windows 10 Mobile را تضعیف نخواهد کرد و مایکروسافت با قدرت این سیستم‌عامل را عرضه می‌کند.

اگر شما نیز از دارندگان گوشی‌های ویندوزفونی هستید، از حالا منتظر عرضه‌ی Windows 10 Mobile در ماه آبان باشید چرا که این سیستم‌عامل برای طیق وسیعی از گوشی‌های هوشمند و همینطور تمام محصولات سری Lumia عرضه خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال