اولین تصویر گرفته شده توسط دوربین Mi 5S شیائومی به بیرون درز پیدا کرد

همان‎طور که قبلا به استحضار شما رساندیم، تاریخ رونمایی از گوشی Mi 5S شیائومی، 6 مهرماه ذکر شده است. اخبار شکل گرفته حول این گوشی اخیرا بسیار زیاد بوده و شیائومی به صورت رسمی اعلام کرده است این گوشی مجهز به دوربین دوگانه خواهد بود. خیلی از افراد هیجان دارند تا کیفیت تصویر گرفته شده […]

همان‎طور که قبلا به استحضار شما رساندیم، تاریخ رونمایی از گوشی Mi 5S شیائومی، 6 مهرماه ذکر شده است. اخبار شکل گرفته حول این گوشی اخیرا بسیار زیاد بوده و شیائومی به صورت رسمی اعلام کرده است این گوشی مجهز به دوربین دوگانه خواهد بود. خیلی از افراد هیجان دارند تا کیفیت تصویر گرفته شده با دوربین گوشی Mi 5S شیائومی را ببینند. در همین رابطه امروز مدیرعامل شرکت شیائومی آقای Lei Jun اولین نمونه تصویر گرفته شده با دوربین Mi 5S را در اکانت خود در شبکه‎ی اجتماعی چینی Weibo منتشر کرده است. این تصویر را در زیر می‎توانید مشاهده کنید.

نمونه تصویر گرفته شده با دوربین Mi 5S شیائومی

این تصویر بدون شک عالی به نظر می‎آید، چون نمونه تصاویر رسمی منتشر شده توسط شرکت‎های سازنده‎ی گوشی‎های همراه همواره عالی به نظر می‎رسند. داده‎های وب‎سایت EXIF مشخص می‎کند که این تصویر با نسبت کانونی f/2.0، ISO 100 و سرعت شاتر دوربین 1/750 ثانیه‎ای گرفته شده است.

گوشی Mi 5S دارای مشخصات فنی رده‎بالایی خواهد بود از جمله چیپست اسنپ‎دراگون 821 شرکت کوالکام و یک حسگر اثرانگشت اولترا سونیک و نمایشگری حساس به فشار. تمامی این قابلیت‎ها ممکن است این تفکر را برای شما به وجود آورد که قیمت این گوشی فوق‎العاده زیاد خواهد بود، ولی فراموش نکنید شرکت سازنده شیائومی است.

و طبق اسلایدهایی که به بیرون درز پیدا کرده است، این شرکت چینی هم‎چنان عنوان “بهای پرداختی با ارزش بالایی همراه خواهد بود” را که تا به امروز بابت آن شهرتی به دست آورده است، حفظ می‎کند. قیمت گوشی 5S شیائومی گفته می‎شود 1999 یوآن چین یعنی در حدود 299 دلار یا 267 یورو طبق نرخ فعلی ارز خواهد بود. با این مقدار پول شما گوشی با سیستم روی چیپ SD821، 6 گیگابایت رم و حافظه‎داخلی 64 گیگابایتی خواهید داشت.

مدل دیگر این گوشی یعنی Mi 5S Plus قیمتی برابر با 2999 یوآن چین (499 دلار، 401 یورو) خواهد داشت و از نمایشگر 5.7 اینچی با دقت QHD، 6 گیگابایت رم و حافظه‎داخلی 256 گیگابایتی بهره می‎برد، در حالی‎که بدون شک چیپست SD821 را هم‎چنان حفظ خواهد کرد. از آن‎جایی‎که گوشی Mi 5 شیائومی دارای نمایشگر 5.15 اینچی است، احتمالاً گوشی Mi 5S نیز با نمایشگری به همین اندازه و با دقت فول اچ‎دی عرضه خواهد شد. در هر صورت در چند روز آینده تمامی این صحبت‎ها حالت رسمی به خود خواهد گرفت، پس با تک‎‌نیوز همراه باشید.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال