تصاویری از گوشی Mi Mix شیائومی در رنگ سفید منتشر شد

گوشی Mi Mix شیائومی به دلیل طراحی فوق‌العاده‌ جذابش و نمایشگر بدون حاشیه هنگامی که در ماه گذشته به صورت رسمی معرفی شد مورد توجه بسیاری قرار گرفت. این گوشی 6.4 اینچی تنها در رنگ مشکی عرضه شده اما تصاویری که امروز فاش شدند نشان می‌دهند که شیائومی ممکن است رنگ سفید را نیز برای […]

گوشی Mi Mix شیائومی به دلیل طراحی فوق‌العاده‌ جذابش و نمایشگر بدون حاشیه هنگامی که در ماه گذشته به صورت رسمی معرفی شد مورد توجه بسیاری قرار گرفت. این گوشی 6.4 اینچی تنها در رنگ مشکی عرضه شده اما تصاویری که امروز فاش شدند نشان می‌دهند که شیائومی ممکن است رنگ سفید را نیز برای گوشی مورد اشاره در نظر گرفته باشد.

نسخه‌ی جدیدی که شیائومی با رنگ سفید منتشر می‌کند از لحاظ سخت‌افزاری احتمالا تغییراتی را نسبت به نسخه‌ی مشکی نخواهد داشت. برای یادآوردی باید بگوییم که گوشی Mi Mix شیائومی دارای چیپست اسنپ‌دراگون 821 بوده که 4 گیگابایت رم در نسخه‌ی 128 گیگابایتی و 6 گیگابایت رم در نسخه‌ی 256 گیگابایتی آن را همراهی می‌کنند. رزولوشن نمایشگر 6.4 اینچی این موبایل 2040 در 1080 است.

شیائومی برای این گوشی بدون حاشیه سنسوری 16 و 5 مگاپیکسلی در نظر گرفته است. باتری 4400 میلی‌آمپر ساعتی و اندروید مارشمالو از دیگر مشخصه‌های این گوشی فوق‌العاده زیبا محسوب می‌شوند.

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال