شیائومی احتمالا به‌زودی ساعت هوشمند خود را معرفی خواهد کرد

اخیرا برند معروف چینی یعنی شیائومی حسابی مشغول بوده است. این شرکت همین اواخر از فبلت Mi Max خود به همراه نسخه‎ی تمام جدیدی از سیستم‎عامل مبتنی بر اندرویدی‎اش یعنی MIUI 8 رونمایی کرد. گرچه تمامی اخبار این نبود، چون دست‎بند سلامت Mi Band 2 نیز همین چند وقت پیش تیتر اخبار بود و این […]

اخیرا برند معروف چینی یعنی شیائومی حسابی مشغول بوده است. این شرکت همین اواخر از فبلت Mi Max خود به همراه نسخه‎ی تمام جدیدی از سیستم‎عامل مبتنی بر اندرویدی‎اش یعنی MIUI 8 رونمایی کرد. گرچه تمامی اخبار این نبود، چون دست‎بند سلامت Mi Band 2 نیز همین چند وقت پیش تیتر اخبار بود و این شرکت هم‎چنین به معرفی اولین هواپیمای بدون سرنشین خود یعنی، Mi Drone، پرداخت. همان‎طور که می‎توان به خوبی نتیجه گرفت، شرکت شیائومی قصد ارائه‎ی تمامی انواع مختلف دستگاه‎ها و محصولات را دارد و تنها صحبت بر سر گوشی‎های هوشمند نیست چون به نظر این شرکت قصد دارد خود را برای رونمایی از اولین ساعت‎هوشمندش نیز آماده کند.

فروردین ماه بود که نایب رئیس این شرکت گفت که ساعت‎هوشمند شیائومی در نیمه‎ی دوم امسال روانه‎ی بازار خواهد شد. ولی او تنها فردی نیست که این خبر را تایید کرده باشد چون کمی قبل‎تر در اوایل همین ماه‎، مدیر ارشد اجرایی شرکت Huami این خبر را اعلام کرده بود. در صورتی که با شرکت Huami آشنا نیستید، باید بگوییم که این شرکت مستقر در چین معمولا گجت‎های پوشیدنی را برای شیائومی می‎سازد، به نحوی که آن‎‎ها مسئول ساخت هم دست‎بند Mi Band و هم Mi Band 1S و به احتمال زیاد Mi Band 2 نیز هستند، گرچه این ادعای آخر هنوز تایید نشده است. به هرحال، از چین گزارش جدیدی رسیده است، منبع این خبر تحلیل‎گر معروف چینی، پان ژیوتانگ، است. او گفته است که اولین ساعت‎هوشمند این شرکت چینی به زودی به بازار خواهد رسید، معنای این گفته این است که نیاز نیست تا سه ماهه‎ی سوم یا چهارم امسال برای این محصول صبر کنیم. او هم‎چنین اضافه کرده که مصرف انرژی این ساعت قابل قیاس با گجت‎های پوشیدنی Garmin است، که ادعای جالبی محسوب می شود. این آقا هم‎چنین به قیمت‎های این ساعت اشاره داشته و از گزینه‎های قیمتی 999 یوآن (152 دلار) و 1599 یوآن (243 دلار) یاد کرده، گرچه جزئیات را مطرح نکرده است. بنابراین احتمال این وجود دارد که شرکت شیائومی قصد ارائه‎ی دو مدل از ساعت‎هوشمند خود با این قیمت‎ها را داشته باشد. با آن‎که هر چیزی امکان‎پذیر است ولی باید منتظر اخبار رسمی این شرکت باشیم.

بسیاری از افراد امیدوار به تولید یک ساعت شیائومی قدرت گرفته از اندروید ویر بودند، ولی بر اساس گفته‎های این تحلیل‎گر، چنین امری رخ نخواهد داد. گرچه، این گزارش به صورت رسمی نیست و طبق معمول باید به دیده‎ی شک به آن نگریست. در هر صورت، اشخاص زیادی منتظر این گچت پوشیدنی هستند که علت آن تا حد زیادی به این خاطر است که محصولات دست‎بند Mi Band کاملا عالی بودند و به این خاطر که این ساعت‎هوشمند یقینا قیمت بسیار کمی خواهد داشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال