امکان استفاده از دستیار صوتی گوگل در پیام‌رسان WhatsApp میسر شد

اگر شما نیز از کاربران سیستم‌عامل اندروید هستید، حتما از دستیار صوتی گوگل با نام Google Now استفاده کرده‌اید. همانطور که می‌دانید از این دستیار هوشمند تنها می‌توان در اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های اختصاصی گوگل استفاده نمود، اما از این پس این امکان برای شما وجود دارد که بتوانید با گفتن عبارت “OK Google”، از امکانات […]

اگر شما نیز از کاربران سیستم‌عامل اندروید هستید، حتما از دستیار صوتی گوگل با نام Google Now استفاده کرده‌اید. همانطور که می‌دانید از این دستیار هوشمند تنها می‌توان در اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های اختصاصی گوگل استفاده نمود، اما از این پس این امکان برای شما وجود دارد که بتوانید با گفتن عبارت “OK Google”، از امکانات این سرویس در اپلیکیشن‌ پیام‌رسان WhatsApp بهره‌مند شوید.

برای استفاده از این سرویس گوگل، کافیست عبارت OK Google را در اپلیکیشن واتس‌اپ گفته و عبارت مورد نظر را بیان کنید تا نیازی به تایپ کردن آن نداشته باشید. حتی این امکان برای کاربران میسر شده که با گفتن عبارتی مشابه این جمله، “OK Google, send a Whatsapp message to Taylor: Want to go to the movies” یا هر جمله‌ی مشابه دیگری، حتی بدون وارد شدن به اپلیکیشن واتس‌اپ، پیام خود را برای فرد مورد نظر ارسال کنند. البته اینکه ما معنی فارسی عبارت بالا را ننوشتیم، به این دلیل است که باید این موراد را به صورت انگلیسی بگویید. هر چند سرویس Google Now با زبان فارسی مطابقت کامل دارد اما هنوز این زیبان با نرم‌افزار واتس‌اپ یکپارچه نشده است.

برای شروع، گوگل این ویژگی را در نرم‌افزارهای محبوب دیگر همچون WeChat، Telegram و NextPlus نیز قرار داده و کاربران به سادگی می‌توانند از دستیار صوتی گوگل در این نرم‌افزارها نیز استفاده کنند. تنها کافیست همین حالا این اپلیکیشن‌های پیام‌رسان را به آخرین نسخه از آنها آپدیت کرده و از این ویژگی فوق‌العاده استفاده کنید.

You can now use 'OK Google' to WhatsApp message your friends by voice 2

در مورد محدودیت زبان‌ها نیز گوگل وعده داده که به زودی سرویس Google Now از سایر زبان‌ها پشتیبانی نیز پشتیبانی می‌کند اما در حال حاضر، تنها زبان انگلیسی است که می‌تواند به کاربران در ارسال پیام‌هایشان کمک کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال