فروش تلفن هوشمند Galaxy Note Edge سامسونگ با صفحه ی خمیده از 23 اکتبر در ژاپن آغاز می شود!

Galaxy Note Edge نام یکی از جدیدترین تلفن های هوشمند سامسونگ می باشد که به تازگی توسط این شرکت ساخته شده است و قرار است فروش آن در ژاپن آغاز شود. اما چرا ژاپن؟ چرا سامسونگ این تلفن هوشمند را در کره ی جنوبی به فروش نمی رساند؟ طبق گقته ی سامسونگ، تولید Galaxy Note Edge […]

Galaxy Note Edge نام یکی از جدیدترین تلفن های هوشمند سامسونگ می باشد که به تازگی توسط این شرکت ساخته شده است و قرار است فروش آن در ژاپن آغاز شود. اما چرا ژاپن؟ چرا سامسونگ این تلفن هوشمند را در کره ی جنوبی به فروش نمی رساند؟

طبق گقته ی سامسونگ، تولید Galaxy Note Edge به تعداد مشخصی محدود شده است و هدف از ساخت Galaxy Note Edge، تنها و تنها آزمایش و تست کردن آن است. آنها در حال کار بر روی این مدل از تلفن های هوشمند هستند و در کنار جنبه ی اقتصادی آن، مهم ترین موضوع، تجربه و تست تکنولوژی های جدید این شرکت می باشد. در واقع این تلفن هوشمند یک نوع طرح مفهومی از سوی سامسونگ می باشد.

note-edge-japan-480x480

اما دلیل اینکه آنها بازار ژاپن را برای عرضه ی این محصول انتخاب کرده اند، به علت پیشرفته بودن ژاپن و تکنولوژی ها جدید و عجیب و فراوان موجود در این کشور می باشد، چرا که شاید بسیاری از افراد از صفحه نمایش ها ی خمیده برای تلفن های هوشمند خود استقبال نکنند اما فضای تکنولوژی در کشور ژاپن متفاوت است. به همین علت، سامسونگ تاکید کرده است تنها کسانی که تصور می کنند به Galaxy Note Edge نیاز دارند، آن را تهیه کنند.

خالی از لطف نیست که بگوییم برخی اپراتورهای آمریکایی همچون AT&T اعلام آمادگی کرده بودند تا این تلفن هوشمند را به بازار آمریکا وارد کنند اما هنوز مسئولان سامسونگ به نتیجه ی مشخصی نرسیده اند…

لینک کوتاه | منبع : Slashgear

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال