آخرین لحظات کشتی تایتانیک را در Titanic: Honor and Glory تجربه کنید.

وب سایت Indiegogo دست به جمع آوری حمایت مالی مردمی (سرمایه‌گذاری اجتماعی) برای ساخت بازی تایتانیک زده است. شما در این بازی نقش Robert Morgan که در حال سپری کردن آخرین لحظات زندگی خود در این کشتی نفرین شده است را ایفا می‌کنید.

وب سایت Indiegogo دست به جمع آوری حمایت مالی مردمی (سرمایه‌گذاری اجتماعی) برای ساخت بازی تایتانیک زده است. شما در این بازی نقش Robert Morgan که در حال سپری کردن آخرین لحظات زندگی خود در این کشتی نفرین شده است را ایفا می‌کنید. شما در این بازی می‌توانید در هر جای کشتی که تمایل داشته باشید به گشت و گذار بپردازید و در آخر هم با برخورد به تکه‌هایی از یخ اقیانوس اطلس کشتی شما غرق خواهد شد.

موضوعی که این بازی را بسیار جذاب کرده، میزان جزئیات دقیق به کار رفته شده در این بازی است. به گفته‌ی سازندگان بازی، آن‌ها به منظور طراحی نقاط و مناطق گوناگون این کشتی از افراد خبره و حرفه‌ای کمک گرفته‌اند.

Titanic: Honor and Glory دو راه را برای بازی کردن پیش رویتان قرار خواهد داد. در بخش داستانی Morgan شخصیت اصلی بازی که به عنوان یک مجرم در حال گریز از دست ماموران پلیس است قصد دارد تا خود را از اتهامات وارد شده نجات داده و بی گناه خویش را به اثبات برساند. در بخش دیگر بازی، شما می‌توانید آزادانه به شهر Southampton انگلیس رفته و برای خود به گشت و گذار بپردازید. همچنین دیدن کشتی تایتانیک و رفتن به مکان‌های مختلف این کشتی از دیگر اقدامات مورد علاقه‌ی شما به شمار خواهد رفت. اگر به تاریخ علاقه‌ی زیادی دارید و یا این که به دنبال یک بازی با گیم پلی خاص هستید، بازی  Titanic: Honor and Glory گزینه‌ی مناسبی برای شما محسوب می‌شود.

به گفته‌ی سازندگان این بازی، آن‌ها هم اکنون در مرحله‌ی سوم ساخت Titanic: Honor and Glory قرار دارند و در سایت خود به دنبال جمع کردن مبلغ 250 هزار دلار برای ساخت نسخه‌ی نهایی این بازی جالب توجه هستند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال