آخرین ورژن گوگل کروم آشکار میکند که آندروید L با ورژن 4.5 عرضه خواهد شد

از زمانی که گوگل آندروید L را ماه گذشته در Google l/O معرفی کرد، گمانه زنی هایی در مورد این موضوع به وجود آمد که نه تنها L چه چیزی نامیده خواهد شد (به نظر می رسد Lollipop طرفداران بیشتری داشته باشد) بلکه همچنین کدام نسخه را پشتیبانی خواهد کرد. آخرین نسخه کروم بتا 37، آندروید […]

از زمانی که گوگل آندروید L را ماه گذشته در Google l/O معرفی کرد، گمانه زنی هایی در مورد این موضوع به وجود آمد که نه تنها L چه چیزی نامیده خواهد شد (به نظر می رسد Lollipop طرفداران بیشتری داشته باشد) بلکه همچنین کدام نسخه را پشتیبانی خواهد کرد. آخرین نسخه کروم بتا 37، آندروید ورژن 4.4.99 را رونمایی می کند که نشان می دهد شماره ورژن بعدی آندروید، آندروید 4.5 به جای 5.0 خواهد بود.

آندروید ورژن 5.0 طرفداران بسیاری دارد، چرا که آپدیت به این ورژن منجر به تغییراتی بیشتر از به روزرسانی کوچکتر خواهد شد. گوگل اخیرا آپدیت های زیادی را از سرویس ها و اپلیکیشن های خود منتشر کرده است که از جمله ی آنها میتوان به Google Play Store، Maps و Gmail اشاره کرد. بنابراین ما هنوز منتظریم که ببینیم آپدیت نهایی 4.5 چه چیزهای دیگری به همراه خواهد داشت.

انتظار می رود آندروید L همانند نسخه های پایین تر از 4.5، در پاییز عرضه شود.

لینک کوتاه | منبع: gsmarena

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال