آغاز رسمی فروش تلفن هوشمند Moto Maxx از امروز!

امروز موتورلا به صورت رسمی از زمان عرضه ی تلفن هوشمند DROID Turbo Moto Maxx خبر داد، بنابراین، تلفن هوشمند بعدی خط DROID شرکت وریزون، تلفن هوشمند Moto Maxx می باشد. طبق گفته ی موتورولا، تمامی نرم افزار های مخصوص شرکت وریزون نیز به همراه Moto Maxx عرضه خواهد شد. Moto Maxx از یک صفحه […]

امروز موتورلا به صورت رسمی از زمان عرضه ی تلفن هوشمند DROID Turbo Moto Maxx خبر داد، بنابراین، تلفن هوشمند بعدی خط DROID شرکت وریزون، تلفن هوشمند Moto Maxx می باشد. طبق گفته ی موتورولا، تمامی نرم افزار های مخصوص شرکت وریزون نیز به همراه Moto Maxx عرضه خواهد شد.

Moto Maxx از یک صفحه ی 5.2 اینچی با وضوح تصویر 2K یا Quad-HD بهره می برد. همچنین، باتری 3900 میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع به کمک تکنولوژی جدید کوآلکام با نام Quick Charge 2.0 که در حال به کارگیری آن در تلفن های هوشمند موتورلا می باشد، از دیگر ویژگی های موتو مکس به حساب می آید. البته کاربرانی که مایل به خرید این شارژ هوشمند هستند، می توانند هم اکنون این شارژر را با قیمت 34.99 دلار خریداری کنند و کاربرانی که DROID Turbo Moto Maxx را خریداری کنند، از این شارژر به صورت رایگان بهره مند خواهند شد.

moto-maxx-brazil-600x382

اما DROID Turbo Moto Maxx از امروز در حال فروخته شدن به تمامی علاقه مندان می باشد و قرار است تا به زودی وارد بازار کشور های آمریکای لاتین و کشور های برزیل و مکزیک نیز پس از خرید این تلفن هوشمند، می توانند آن را تا اواسط نوامبر در دست داشته باشند. لازم به ذکر است این تلفن هوشمند به همراه شرکت وریزون عرضه می شود و در مناطقی که به صورت کامل از این اپراتور پشتیبانی میشود، می توانیم شاهد حضور این تلفن هوشمند نیز باشیم.

لینک کوتاه | منبع : Slashgear

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال