آمازون با بلک فراید موجب ثروتمندتر شدن جف بزوس شد

بدون شک باید آمازون را یکی از بزرگترین فروشگاه های آنلاین جهان دانست. موسس این فروشگاه فردی نیست جز جف بزوس که علاوه بر آمازون، شرکت های دیگری هم تاسیس کرده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز، بزوس با دارایی های بزرگ خود در طول چند سال گذشته به عنوان ثروتمندترین مرد جهان […]

بدون شک باید آمازون را یکی از بزرگترین فروشگاه های آنلاین جهان دانست. موسس این فروشگاه فردی نیست جز جف بزوس که علاوه بر آمازون، شرکت های دیگری هم تاسیس کرده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز، بزوس با دارایی های بزرگ خود در طول چند سال گذشته به عنوان ثروتمندترین مرد جهان شناخته می شود. اما اخیرا باری دیگر بیل گیتس موسس مایکروسافت به ثروتمندترین فرد جهان تبدیل شد. حال که فروش بلک فراید آغاز شده، آمازون هم توانسته به فروش بزرگ و سوددهی قابل توجه دست یابد.

فروش بلک فرایدی آمازون چنان سود بالایی را به دنبال داشت که بر دارایی های بزوس 4 میلیارد دلار افزوده شد. بلک فراید را باید معاملات تخفیفاتی بزرگ بازار ایالات متحده دانست که در اوایل دهه قبلی کار خود را آغاز کرد.

به دنبال آن با نزدیک شدن به اواخر سال میلادی، شاهد برگزاری این معاملات در فروش هستیم که بیشترین تخفیفات را دربرمی گیرد. از آنجایی که بزوس بزرگترین سهام دار آمازون است، افزایش ارزش آمازون نیز ثروت آن را از 109 میلیارد به 113 میلیارد دلار رساند که فوق العاده است.

بنابراین او ثروتمندترین فرد جهان بوده و بیل گیتس با 111 میلیارد دلار دارای در رتبه دوم قرار گرفت. برای مطالعه خبرهای دیگر از صفحه اخبار فناوری و اطلاعات دیدن کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال