آندروید همپای آی او اس در استفاده از اینترنت!

آندروید با وجود ارقام غول آسا در تجارت تلفن های هوشمند هنوز در رتبه ی دوم کاربران اینترنت نسبت به سیستم عامل دستگاه های کمپانی اپل قرار دارد، البته ابن رده بندی تنها مخصوص کابران فعال اینترنت است. اما آندروید همواره پویا در حال کاهش این خلا آماری است و اکنون تنها تفاوت این دو […]

آندروید با وجود ارقام غول آسا در تجارت تلفن های هوشمند هنوز در رتبه ی دوم کاربران اینترنت نسبت به سیستم عامل دستگاه های کمپانی اپل قرار دارد، البته ابن رده بندی تنها مخصوص کابران فعال اینترنت است.

اما آندروید همواره پویا در حال کاهش این خلا آماری است و اکنون تنها تفاوت این دو سیستم عامل در تعداد کاربران فعال اینترنت تنها 1.86 درصد است.

این روند چندی بعد باعث پیشی گرفتن آندروید از آی او اس خواهد شد و این موضوع اتفاق تازه ای نیست. اگر به یاد داشته باشید مجموعه اپلیکشن های آندروید در ابتدا بسیار کمتر از سیستم عامل اختصاصی اپل بود اما با وجود فروشگاه گوگل پلی، این کمبود به کلی مرتفع شده است.

این نمودار درصد کاربران اینترنت از مجموعه Net Applications استخراج شده است که نشان دهنده ی کاربران در ماه ژوئن امسال است. در این نمودار آی او اس 45.61 درصد و آندروید با اندکی فاصله 43.75 درصد کابران اینترنت را به خود اختصاص داده است. جالب است بدانید بعد از آی او اس و آندروید سیستم عامل های سیمبین، ویندوز فون و بلک بری به ترتیب در رده های بعدی قرار دارند.

این آمار جنگ تبلیغاتی چالش برانگیزی را برای این دو کمپانی رقم زده اند. یک شرکت ادعا می کند اپلیکشن های بیشتری ازاو نصب شده و دیگری ادعای محبوب بودن دستگاه هایش را دارد، اما از نظر شما دلیل این تشابه آماری چیست؟

لینک کوتاه | منبع phonearena

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال