آیفون 6 از جنس طلا، گران ترین تلفن هوشمند دنیا

شرکت Goldgenie آیفونی را از جنس طلای 24 عیار به همراه مقداری الماس طراحی کرده است. این آیفون مسلماً برای کسانی مناسب است که دغدغه های مالی در خرید تلفن هوشمند نداشته باشند و هم بتوانند بسیار مراقب تلفنشان باشند، چون این آیفون در برابر ضربه بسیار حساس است. اگر الماس در طراحی آیفون مورد پسند مشتریان […]

شرکت Goldgenie آیفونی را از جنس طلای 24 عیار به همراه مقداری الماس طراحی کرده است. این آیفون مسلماً برای کسانی مناسب است که دغدغه های مالی در خرید تلفن هوشمند نداشته باشند و هم بتوانند بسیار مراقب تلفنشان باشند، چون این آیفون در برابر ضربه بسیار حساس است.

اگر الماس در طراحی آیفون مورد پسند مشتریان ثروتمند این شرکت نباشد شرکت Goldgenie می تواند سفارش های مخصوص هم بپذرید و از سنگ مورد علاقه مشتریدر تزئین این آیفون گران قیمت استفاده کند البته حداقل قیمت برای شخصی سازی تلفن هوشمند به سلیقه ی مشتری 10 هزار یورو می باشد. تلفن هوشمندی که در تصویر مشاهده می کنید 2.3 میلیون دلار قیمت دارد و لقب گران قیمت ترین تلفن هوشمند در بازار را به خود اختصاص داده است.

دیوید بکام، یویسن بولت و بسیاری از افراد سرشناس دیگر از مشتریان این شرکت می باشند. این آیفون برای روز ولنتاین طراحی شده بود، اگر از عهده ی تامین مخارج سفر به انگلستان و خرید این تلفن هوشمند بر می آیید، می توانید عازم سفر شوید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال