ادامه ی راه Project Tango در دستان گوگل قرار گرفت!

پروژه ی پر سر و صدای Project Tango را دیگر شرکت ATAP ادامه نخواهد داد و از این پس، شاهد ادامه دادن راه این پروژه توسط غول دنیای تکنولوژی، گوگل هستیم. این پروژه بر روی تکنولوژی 3D-Sensing تمرکز دارد و می تواند رابطی میان سخت افزار و نرم افزار در تلفن های هوشمند باشد و احتمالا […]

پروژه ی پر سر و صدای Project Tango را دیگر شرکت ATAP ادامه نخواهد داد و از این پس، شاهد ادامه دادن راه این پروژه توسط غول دنیای تکنولوژی، گوگل هستیم. این پروژه بر روی تکنولوژی 3D-Sensing تمرکز دارد و می تواند رابطی میان سخت افزار و نرم افزار در تلفن های هوشمند باشد و احتمالا در پروژهی Project Ara نیز شاهد حضور این تکنولوژی و پروژه ی جدید باشیم.

بخش پروژه ها و تکنولوژی های پیشرفته ی گوگل، مسئولیت ادامه ی دادن تحقیقات و توسعه ی این پروژه را از شرت ATAP دریافت کرده است تا در کنار پروژه ی Project Ara که از شرکت موتورولا خریداری شده است، آن بر روی تلفن های هوشمند خود پیاده کند. البته هنوز گوگل، قسمت ATAP از شرکت موتورلا را به لنوو نفروخته است تا این بخش به صورت جداگانه به کار خود ادامه دهد و بر روی پروژه های مختلف کار کند.

در واقع وظیفه ی ATAP این است که در مدت زمان های مشخص و البته کوتاه، بر روی پروژه های مختلف کار کند و اگر به نتیجه ی خوبی رسید و موفق شد، آن پروژه را به گوگل واگذار کند و اگر این موضوع اتفاق نیفتد، این بخش تعطیل خواهد شد! به همین دلیل، پس از دو سال که از فعالیت این بخش بر روی پروژه ی Project Tango میگذرد، ATAP این پروژه را رسما به گوگل داده است. مدیر ATAP در صفحه ی رسمی گوگل پلاس خود اعلام کرد که استراتژی فعالیت های آنان مشخص است و در کنار پروژه های بسیار دیگر، محدودیت زمانی اجازه ی کار بیشتر به آنها را نمی دهد و به همین دلیل این پروژه را به گوگل واگذار کرده اند.

Project Tango دنیای تلفن های هوشمند و تبلت ها را درگیر خود می کند و برای این موضوع، باید سخت افزار و نرم افزار این محصولات به صورتی خاص، ساخته و طراحی شوند تا بتوانند از سنسور های 3D-Motion به صورت کامل پشتیبانی کنند و تصویری از محیط اطراف خود را ارائه دهند.

البته این موضوع چندان تعجب برانگیز نیست که Project Tango به گوگل واگذار شده است چرا که گوگل در لیست مالی خود که به تازگی منتشر کرده است، اعلام کرد که این پروژه در سال 2015 در اختیار و مصرف کاربران قرار خواهد گرفت!

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال