استفاده از باکتری برای پاکسازی هوای آلوده مترو

بی تردید از آلوده و مشمئزکننده بودن هوای متروی لندن با خبر هستید؟ شگفت آور است که ظاهرا باکتری راه حل این مشکل باشد. در پروژه ای خلاقانه توسط چهار دانشجوی کالج ایمپریال لندن و کالج سلطنتی هنر، محفظه هایی زیبا و پر از باکتری های خاص، در مکان هایی نیازمند به تهویه جایگذاری شدند. […]

بی تردید از آلوده و مشمئزکننده بودن هوای متروی لندن با خبر هستید؟ شگفت آور است که ظاهرا باکتری راه حل این مشکل باشد.

در پروژه ای خلاقانه توسط چهار دانشجوی کالج ایمپریال لندن و کالج سلطنتی هنر، محفظه هایی زیبا و پر از باکتری های خاص، در مکان هایی نیازمند به تهویه جایگذاری شدند.

این پروژه که با نام Cellul-air  شناخته می شود، دربردارنده مراحلی بود که در ادامه ذکر می کنیم: گرداوری نمونه هایی از منطقه به منظور عمل آوری، تحلیل آن ها به منظور پی بردن به این امر که کدام باکتری ها ذرات مشکل ساز را بلعیده و خنثی می کنند و قراردادن آن گونه از باکتری ها محفظه هایی بسته که زیبا به نظر برسند.

تیم دانشجویی متشکل از آموس اویدجی، کیت استرودویک، نیکول استرنسوارد و الکس فیسی بود. اویدجی کمک هزینه شورای سلطنتی را به منظور ادامه کار بر روی پروژه دریافت کرد.

در صورت ادامه این پروژه، کاهش بودجه دولتی به این معنا خواهد بود که باکتری هایی میلیون دلاری در جعبه های خاکستری را خواهیم داشت، اما در جهان رویایی و دوست داشتنی Cellul-air خواهیم زیست. برای دیدن خبرهای بیشتر به صفحه تکنولوژی و فناوری مراجعه کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال