اسپری جدید و کاربردی مخصوص جعبه کمکهای اولیه

پژوهشگران دانشگاه فناوری مونتانا با استفاده از روشی موسوم به “الکتروریسی” موفق به تولید بانداژی جدید با قابلیت پوشاندن زخم و انتقال دارو به بدن شدند. جزئیات این پژوهش در مجله journal of Vacuum Science & Technology B به چاپ رسید. به گزارش سرویس اخبار علمی سایت تک نیوز ، الکتروریسی روشی است که در صنعت […]

پژوهشگران دانشگاه فناوری مونتانا با استفاده از روشی موسوم به “الکتروریسی” موفق به تولید بانداژی جدید با قابلیت پوشاندن زخم و انتقال دارو به بدن شدند. جزئیات این پژوهش در مجله journal of Vacuum Science & Technology B به چاپ رسید.

به گزارش سرویس اخبار علمی سایت تک نیوز ، الکتروریسی روشی است که در صنعت جهت عایق ساختن محصولات تجاری بکار می رود. دستگاه مورد استفاده در علم پزشکی میدان الکتریکی کوچکتری ایجاد می کند و با اسپری بانداژ روی زخم لایه ای از فیبر در سطح پوست تشکیل می شود. در مرحله اولیه این فناوری تنها روی خوک ها آزمایش شده و این محصول برای تولید انبوه باید آزمایشات انسانی را پشت سر بگذارد. هدف اصلی محققان این پروژه تولید بانداژی جهت استفاده در مناطق دور افتاده ای است که دسترسی به خدمات پزشکی اضطراری امکان پذیر نیست. جهت دیدن دیگر خبرها به صفحه اخبار اختراعات جدید مراجعه کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال