ال جی از پرچمدار جدید خود در نمایشگاه MWC رونمایی نمی کند

به گزارش خبرگزاری Korea Times، شرکت ال جی از پرچمدار جدید خود در کنگره موبایل بارسلون رونمایی نمی کند. به گفته ی این خبرگزاری، LG G4 در ماه آوریل معرفی خواهد شد. علت تاخیر ال جی G4 بیرون آمدن از سایه ی سامسونگ و گلکسی اس 6 می باشد که قرار است در نمایشگاه بارسلون معرفی […]

به گزارش خبرگزاری Korea Times، شرکت ال جی از پرچمدار جدید خود در کنگره موبایل بارسلون رونمایی نمی کند. به گفته ی این خبرگزاری، LG G4 در ماه آوریل معرفی خواهد شد. علت تاخیر ال جی G4 بیرون آمدن از سایه ی سامسونگ و گلکسی اس 6 می باشد که قرار است در نمایشگاه بارسلون معرفی شود.

همچنین از دیگر شواهد پیدا است که ال جی G4 ممکن است یک سال بعد از عرضه ی G3 که ماه مارس می شود، عرضه شود. شایعات دیگری هم به گوش می رسد که LG G4 دارای پردازنده اسنپدراگون 810 خواهد بود. این دقیقا برخلاف گلکسی اس 6 می شود زیرا سامسونگ به علت داغ کردن زیاد پردازنده های Qualcomm تصمیم گرفته تا خودش دست به کار شود و از پردازنده ی اختصاصی خود در گلکسی اس 6 استفاده کند. از طرفی Qualcomm هم به سامسونگ جواب محکمی داد و شرکت ال جی را هدف بعدی برای به کار گرفتن پردازنده های قدرتمند اسنپدراگون قرار داده است.

از دیگر شایعات مربوط به LG G4، دوربین 16 مگاپیکسلی آن به همراه صفحه نمایش 4K می باشد. به نظر شما ال جی چه زمانی این تلفن هوشمند را معرفی می کند؟

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال