ال جی در راه تولید تلوزیون هایی که لوله می شوند!

از وقتی که شاهد حضور صفحه نمایش های منعطف در بازار تلفن های هوشمند بودیم زمان زیادی نمی گذرد. این نوع صفحه نمایش ها در دو تلفن هوشمند ال جی G Flex و سامسونگ Galaxy Round استفاده شده اند؛ اما ظاهرا ال جی تنها به این محدوده راضی نیست و قصد دارد پا را فراتر از […]

از وقتی که شاهد حضور صفحه نمایش های منعطف در بازار تلفن های هوشمند بودیم زمان زیادی نمی گذرد. این نوع صفحه نمایش ها در دو تلفن هوشمند ال جی G Flex و سامسونگ Galaxy Round استفاده شده اند؛ اما ظاهرا ال جی تنها به این محدوده راضی نیست و قصد دارد پا را فراتر از این بگذارد. این کمپانی عنوان کرده که می تواند نوعی پنل OLED با اندازه 18 اینچ تولید کند که آنقدر انعطاف داشته باشد که بتوان آن به قطر سه سانتی متر لوله کرد.

اولین نمونه ی این محصول دارای رزلوش 1200 در 810 است و فیلم پلیامید (یک ترکیب شمیایی) به کار رفته در پشت پنل نمایشگر (به جای پلاستیک معمولی) انعطاف بیشتری را به ارمغان آورده و همچنین باعث هرچه نازک تر شدن نمایشگر میشود.

در کنار نمونه ی نمایشی صفحه نمایش های منعطف، ال جی ابتکارش را در تولید صفحه نمایش های  OLED شفاف (شیشه ای)، که شفافیت سه برابر ال سی دی های فعلی را تامین می کند به نمایش گذاشته است. مسئول بخش تولید صفحه نمایش های ال جی این اطمینان را به مشتریان می دهد که کمپانی در سال 2017 صفحه نمایش های 60 اینچی منعطف تولید خواهد کرد.

تصور کنید روزی هنگام انتقال اثاثیه ی منزلتان تولوزیون را هم همانند فرش خانه لوله خواهید کرد!

لینک کوتاه | منبع: engadget

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال