امکان ذخیره‌سازی 50000 موسیقی در Google Play Music

اگر شما از سرویس ویژه‌ی برنامه‌ی گوگل پلی میوزیک یا برنامه‌‌ی YouTube Music Key برای ذخیره کردن آهنگ‌های مورد علاقه‌ی خود در اینترنت استفاده نمی‌کنید، سرویس جدید گوگل این امکان را به شما می‌دهد تا 50 هزار موسیقی را به صورت در سرویس ابری گوگل ذخیره کرده و در هنگام نیاز آن‌ها را به صورت آنلاین پخش کنید…

اگر شما از سرویس‌های ویژه‌ی برنامه‌ی گوگل پلی میوزیک یا برنامه‌‌ی YouTube Music Key برای ذخیره کردن آهنگ‌های مورد علاقه‌ی خود در اینترنت استفاده نمی‌کنید، سرویس جدید گوگل این امکان را به شما می‌دهد تا 50 هزار موسیقی را به طور یکپارچه در حساب کاربری ذخیره‌سازی ابری گوگل ذخیره کرده و در هنگام نیاز آن‌ها را به صورت آنلاین پخش کنید.

با ذخیره کردن ترک‌های مورد علاقه‌ی خود در سرویس گوگل چه در سیستم عامل iOS یا اندروید شما علاوه بر ذخیره‌ی مقدار قابل توجه فضای گوشی، می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن به موسیقی‌های خود دسترسی داشته باشید. تعداد ذخیره کردن موسیقی در سرویس ابری گوگل تا به امروز 20 هزار عدد بود که گوگل تصمیم گرفته تا آن را تا 50 هزار آهنگ افزایش دهد. با این افزایش قابل توجه گوگل تصمیم گرفته تا رقیب قدرتمندی برای دیگر سرویس‌های ذخیره‌سازی ابری باشد. باید منتظر ماند و دید آیا کاربران از این سرویس گوگل استقبال می‌کنند یا خیر؟‌ همچنین می‌توانیم منتظر عکس‌العمل سایر کمپانی‌های رقیب نیز در قبال این موضوع باشیم. البته نباید فراموش کنیم که این اقدامات نهایتا کاملا به نفع کاربران خواهند بود. به نظر شما این سرویس در ایران می‌تواند کارایی مفیدی داشته باشد؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال