امکان کنترل اکانت در فیسبوک بعد از مرگ صاحب اکانت میسر شد

از این به بعد در فیسبوک، کاربران می توانند با انتخاب خود، کنترل اکانت خود را پس از مرگ به یکی از دوستان یا اعضای خانواده بدهند. این ویژگی که “اکانت وارثی” نام دارد در قسمت Security در بخش تنظیمات فیسبوک اضافه شده است. علاوه بر ارائه ی کنترل اکانت به دوستان و خانواده، کاربران […]

از این به بعد در فیسبوک، کاربران می توانند با انتخاب خود، کنترل اکانت خود را پس از مرگ به یکی از دوستان یا اعضای خانواده بدهند. این ویژگی که “اکانت وارثی” نام دارد در قسمت Security در بخش تنظیمات فیسبوک اضافه شده است. علاوه بر ارائه ی کنترل اکانت به دوستان و خانواده، کاربران می توانند این اجازه را به فیسبوک بدهند که اکانتشان از سایت پاک شود.

قبلا هم سیستمی به نام “یادگار” در فیسبوک وجود داشت که دوستان یک شخص به فیسبوک خبر مرگ آن شخص را می دادند و فیسبوک بعد از تایید آن، اکانت مورد نظر را جزو اکانت های یادگار قرار می داد. این نوع اکانت ها در سرچ ها، تبلیعات و مکان های عمومی در فیسبوک دیده نمی شوند.

Legacy-contact-640x608

با ویژگی جدید اکانت وارثی، فیسبوک یک قدم سیستم “یادگار” خود را جلوتر برده است. کاربرانی که این اجازه به آن ها داده شده تا بعد از مرگ دوستانشان اکانت آن ها را در اختیار داشته باشند، می توانند عکس های پروفایل را دانلود کرده، به پیشنهاد های دوستی پاسخ دهند و عکس پروفایل را تغییر دهند. البته این کاربران نمی توانند بخش پیغام ها را باز کرده و یا دست به تنظیمات اکانت بزنند.

همچنین فیسبوک یک عنوان جدید به این اکانت ها اضافه می کند تا کاربران متوجه شوند که صاحب این اکانت فوت کرده است. هدف این کار به گفته ی فیسبوک، مدیریت اکانت ها توسط نزدیکان شخص فوت شده می باشد.

 

Legacy-Contact_Timeline-640x573

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال