اندروید ۵ پایدارتر از iOS ۸

شاید برخی از شما از به روز رسانی اندروید 5 خوشتان نیامده باشد، اما نمیتوانید از این حقیقت که تغییرات نسبت به نسخه ی قبل قابل توجه بودند، به راحتی بگذرید. جدا از تغییرات ظاهری و طراحی متریال؛ اندروید 5 یا آبنبات چوبی، از لحاظ کارایی، پایداری و سرعت جهش بلندی بوده است. گزارش های […]

شاید برخی از شما از به روز رسانی اندروید 5 خوشتان نیامده باشد، اما نمیتوانید از این حقیقت که تغییرات نسبت به نسخه ی قبل قابل توجه بودند، به راحتی بگذرید. جدا از تغییرات ظاهری و طراحی متریال؛ اندروید 5 یا آبنبات چوبی، از لحاظ کارایی، پایداری و سرعت جهش بلندی بوده است.

گزارش های جدید حاکی از آن هستند که شرکت گوگل در زمینه ی پایداری و کارایی بسیار خوب عمل کرده است. به طوری که، آبنبات چوبی نسبت به رقیب سرسخت خود یعنی iOS 8، کمی پایدار تر بوده و با کرش های کمتری در برنامه ها، روبرو می باشد. آمار و ارقام این گزارش به این ترتیب است که: میزان کرش برنامه ها در اندروید 5 در حال حاضر 2% بوده در حالی که این میزان برای iOS 8 کمی بیشتر و حدود 2.2% می باشد!

ممکن است برخی کاربران بگویند این میزان بسیار کم است و نیازی به مقایسه نمی باشد اما باید بدانید که همین 0.2% ممکن است باعث شود کاربران بسیاری از این سیستم عامل دلسرد شوند.

این نتایج برای آبنبات چوبی واقعا خوب هستند در حالی که نسخه ی قبلی این سیستم عامل یعتی اندروید کیت کت 2.6% در برنامه ها کرش داشت. در صورتی که این مشکل در سیستم عامل شرکت اپل نسخه ی قبل یعنی iOS 7 فقط 1.6% بود!

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال