اندورید 5.0.1 برای تبلت Shield انویدیا آماده ی عرضه می باشد!

اگر شما نیز یکی از دارندگان تبلت گیمینگ انویدیا با نام Shield می باشید اطلاع دارید که به تازگی اندروید 5.0.0 برای این تبلت قدرتمند عرضه شد. حال پس از مدتی کوتاه، شاهد عرضه ی بروزرسانی های جدید برای این تبلت هستیم که هم اکنون نوبت به اندروید 5.0.1 رسیده است. این بروزرسانی که به زودی […]

اگر شما نیز یکی از دارندگان تبلت گیمینگ انویدیا با نام Shield می باشید اطلاع دارید که به تازگی اندروید 5.0.0 برای این تبلت قدرتمند عرضه شد. حال پس از مدتی کوتاه، شاهد عرضه ی بروزرسانی های جدید برای این تبلت هستیم که هم اکنون نوبت به اندروید 5.0.1 رسیده است.

این بروزرسانی که به زودی در دسترس خواهد بود، بهینه سازی هایی را در زمینه ی عملکرد این تبلت در خود دارد که یکی از اصلی ترین آنها بهبود عملکرد حافظه ی رم (Ram) در نرم افزار ها و بازی هایی هست که به صورت اختصاصی از حافظه ی رم استفاده می کنند. شاید یکی از مورد توجه ترین تغییراتی که در بروزرسانی های این تبلت به چشم می خورد، نبود Power Control Menu در سیستم عامل آن باشد که باید در این مورد بگوییم در بروزرسانی جدید 5.0.1، این منوی کنترل دوباره در این سیستم عامل قرار خواهد گرفت.

اما از ویژگی های جدید و نرم افزاری این بروزرسانی می توان به اضافه شدن ویژگی Live HD Effects به نرم افزار Awsome Camera این تبلت اشاره کرد که ویژگی ها و افکت های بسیار جذابی را برای عکس ها و فیلم های گرفته شده به همراه دارد. این ویژگی های را می توانید در حالتی با نام Live-Preview یا پیش نمایش زنده مشاهده کنید که تراشه ی گرافیکی Tegra K1 کار می کند. اضافه شدن قابلیت پشتیبانی از OpenGL 4.5 نیز از دیگر ویژگی های این برزورسانی جدید می باشد که می تواند به کمک هر چه بیشتر شما به هنگام گرفتن عکس و فیلم بیاید.

هنوز زمان دقیق این بروزرسانی اعلام نشده است اما می توانیم آن را نزدیک ببینیم!

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال