اولین آپدیت نرم افزاری گلکسی نوت 4 عمر باتری آن را افزایش می دهد

در آوریل گذشته سامسونگ یک آپدیت نرم افزاری در لحظه ی آخر قبل از عرضه جهانی سامسونگ گلکسی اس5 ارائه کرد که بسیاری از مشکلات این تلفن هوشمند را از بین برد. گلکسی نوت 4 هم هنوز عرضه ی جهانی اش را آغاز نکرده است، اما در برخی از کشورها این تلفن هوشمند عرضه اش […]

در آوریل گذشته سامسونگ یک آپدیت نرم افزاری در لحظه ی آخر قبل از عرضه جهانی سامسونگ گلکسی اس5 ارائه کرد که بسیاری از مشکلات این تلفن هوشمند را از بین برد. گلکسی نوت 4 هم هنوز عرضه ی جهانی اش را آغاز نکرده است، اما در برخی از کشورها این تلفن هوشمند عرضه اش آغاز شده است. اما همانند سامسونگ گلکسی اس5 گلکسی نوت 4 هم برا رفع مشکلاتش قبل از عرضه ی سراسری در بزارهای دنیا آپدیت نرم افزاری دریافت می کند.

این آپدیت نرم افزاری که XXU1ANJ4 نام دارد در بهبود کارایی گلکسی نوت 4 تاثیر بسزایی دارد. مهم ترین تغییری که این آپدیت ایجاد می کند افزایش عمر باتری دستگاه است. البته هم اکنون هم نوت 4 از نظر عمر باتری بسیار رده ی بالایی دارد اما صفحه نمایش QHD این دستگاه نیازمند عمر باتری بیشتری است تا بتوان از تمامی ویژگی های منحصر به فردش به خوبی استفاده کرد.

آپدیت به راحتی برای کسانی که علاقه مندند این تلفن هوشمند را خریداری کنند در دسترس است. بعد از اینکه این فبلت به دستتان رسید باید به قسمن Setting بروید و از آنجا این دستور را دنبال کنید: About phone > Software update. منتظر باشید فبلت شما آپدیت شود و از عمر باتری بیشتر فبلتتان لذت ببرید.

لینک کوتاه | منبع: Phonearena

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال