اولین ثمره ی همکاری مایکروسافت و نوکیا: لومیا 830

حالا که مایکروسافت همکاری هایش را با نوکیا آغاز کرده است، گمان می رفت بیشترین تغییرات مربوط به خط تولید سری لومیا باشد. اواخر ماه گذشته شایعاتی از تغییرنام خط تولید جدید گوشی های مایکروسافت با نام Nokia by Microsoft  به گوش رسید. اکنون با لو رفتن تصویر جدید از نوکیا که مربوط به لومیا 830 […]

حالا که مایکروسافت همکاری هایش را با نوکیا آغاز کرده است، گمان می رفت بیشترین تغییرات مربوط به خط تولید سری لومیا باشد. اواخر ماه گذشته شایعاتی از تغییرنام خط تولید جدید گوشی های مایکروسافت با نام Nokia by Microsoft  به گوش رسید. اکنون با لو رفتن تصویر جدید از نوکیا که مربوط به لومیا 830 است این شایعات تا حد زیادی به واقعیت پیوستند.

تصویری که از لومیا 830 جزییات دیگری نیز در بردارد، دوربینی که در تصویرمشخص است به نظرمی آید یک دوربین 13 مگاپیکسلی است که لنز آن توسط شرکت زیس ساخته شده است. صفحه نمایش نیز چهار و نیم اینچی به نظرمی آید.

همچنین به نظرمی آید شاهد حضور محصولات “نوکیا بای مایکروسافت” خواهیم بود اما اینکه این تصویر صحیح است یا خیر بحث دیگری ست. به هر حال نباید فراموش کرد که نوکیا و مایکروسافت قرارداد ده ساله برای همکاری امضا کرده اند.

لینک کوتاه | منبع : gsmarena

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال