اپلیکشنی برای تبدیل تلفن هوشمند یا تبلت آندرویدی شما به گیم پد

دوست دارید یک گیم‌پد بازی داشته باشید که با سیستم عامل جدید پی‌سی ویندوز خود بازی کنید؟ ایده خوبی است ولی بسیار گران قیمت است پس ترجیح می دهید فراموشش کنید. اما اپلیکیشن جدید GestureWorks به شما کمک می کند با کمترین هزینه از گوشی هوشمند خود به عنوان یک گیم پد استفاده کنید. شرکت […]

دوست دارید یک گیم‌پد بازی داشته باشید که با سیستم عامل جدید پی‌سی ویندوز خود بازی کنید؟ ایده خوبی است ولی بسیار گران قیمت است پس ترجیح می دهید فراموشش کنید. اما اپلیکیشن جدید GestureWorks به شما کمک می کند با کمترین هزینه از گوشی هوشمند خود به عنوان یک گیم پد استفاده کنید.

شرکت نرم‌افزاری Ideum آپدیت اپلیکیشن کنترل مجازی بازی GestureWorks را برای محیط اندرویدی ارائه کرده است. این اپلیکیشن به کاربر امکان می‌دهد تا از گوشی هوشمند یا تبلت اندرویدی خود به جای گیم پد واقعی یا بر روی صفحه نمایش برای هدایت عمل بازی استفاده کند.

البته این اپلیکیشن کمی گران است و برای نسخه کامل نرم‌افزار گیم پلی جدید باید ١۵ دلار پرداخت کرد. هرچند این مبلغ کمی زیاد به نظر می‌رسد اما اندروید قابلیت‌های کاربردی این اپلیکیشن را توسعه می‌دهد و آن را بسیار متنوع می‌کند.

حداقل جذابیت این برنامه این است که شما اگر اهل بازی های کامپیوتری باشید دیگر نیازی به تهیه گیم پد برای کامپیوتر ویندوزی خود ندارید و البته می‌توان با دوستانتان هم به طور مشترک بازی کنید.

لینک کوتاه | منبع : Engadget

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال