اپلیکیشنی که آیپاد کلاسیک را به آیفون می آورد

به تازگی یکی از توسعه دهندگان تصمیم گرفت برای سیستم عامل iOS یک اپ جالبی را توسعه دهد. این اپ رابط کاربری شبیه به آیپاد کلاسیک اپل را به دنبال داشته و خاطرات نوستالوژیک این پخش کننده موسیقی را در آیفون به نمایش می گذارد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز، در سال 2000 […]

به تازگی یکی از توسعه دهندگان تصمیم گرفت برای سیستم عامل iOS یک اپ جالبی را توسعه دهد. این اپ رابط کاربری شبیه به آیپاد کلاسیک اپل را به دنبال داشته و خاطرات نوستالوژیک این پخش کننده موسیقی را در آیفون به نمایش می گذارد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز، در سال 2000 اپل برای آن که فروش آیتونز در بخش موسیقی افزایش یابد، فروش آیپاد را نیز آغاز کرد که به عنوان یک پلیر موسیقی عملکرد قابل توجهی داشت. متاسفانه از سال 2017 این شرکت کوپرتینویی تصمیم گرفت تا به تولید تمامی آیپادها پایان دهد و تنها برخی مدل ها از جمله نسل هفتم این پلیر برای فروش و تولید فعال است.

نسل اول آیپاد توانست طرفداران بسیاری پیدا کند و از محبوبیت بالایی برخوردار بود. Elvin Hu توسعه دهنده خلاق iOS اپی را توسعه داده که شبیه ساز آیپاد کلاسیک روی آیفون بوده و هنگامی که آن را به کار می گیرید شاهد به نمایش درآمدن طراحی آیپاد روی صفحه آیفون خود در بخش موسیقی خواهید بود.

این اپ تجربه کاربری خوبی رقم زده و برای افراد بسیار جالب خواهد بود. بخصوص آن دسته ای که علاقه بسیاری به نسل اول آیپاد داشتند و می خواهند با این اپ آن خاطرات را باری دیگر به یاد بیاورند.

احتمالا Elvin Hu این اپ را به صورت متن باز در دسترس کاربران قرار دهد و البته باید مجوز اپل را کسب کند. برای مطالعه خبرهای دیگر از صفحه اخبار فناوری و اطلاعات دیدن کنید.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال