اپلیکیشن مستقل دیگری از فیسبوک؛ Groups

امسال فیسبوک تاکید بسیاری بر استفاده ی کاربران از اپلیکیشن مستقل چت خود داشت. اکنون فیسیوک اپلیکیشن مستقل دیگری را برای استفاده از یک امکان فیسبوک به صورت جداگانه مجددا معرفی کرده است. این اپلیکیشن Groups نام دارد. اپلیکیشن Groups قیسبوک اکنون در فروشگاه اپلیکیشن آیتونز برای آی او اس و در گوگل پلی استور برای […]

امسال فیسبوک تاکید بسیاری بر استفاده ی کاربران از اپلیکیشن مستقل چت خود داشت. اکنون فیسیوک اپلیکیشن مستقل دیگری را برای استفاده از یک امکان فیسبوک به صورت جداگانه مجددا معرفی کرده است. این اپلیکیشن Groups نام دارد.

اپلیکیشن Groups قیسبوک اکنون در فروشگاه اپلیکیشن آیتونز برای آی او اس و در گوگل پلی استور برای اندروید وجود دارد.

هدف این اپلیکیشن استفاده ی ساده تر از گروه های فیسبوک است تا بتواند دسترسی را به مطالب و تصاویر آسان تر کند و استفاده از گروه های فیسبوک را بیشتر رایج کند. شما می توانید نوتیفیکیشن ها گروه ها را در این اپلیکیشن مشاهده کنید و کنترل کنید که قصد دارید کدام نوتیفیکیشن ها را ببینید.

همچنین تبی با نام دیسکاور نیز ایجاد شده که گروه هایی را به شما پیشنهاد می کند که شبیه به پیج هایی است که لایک کرده اید، یا دوستانتان در آن گروه ها عضویت دارند و حتی گروه هایی که مربوط به محلی هستند که در آن زندگی می کنید را به شما معرفی می کنند.

بر عکس اپلیکیشن چت شما می توانید امکان استفاده از گروه ها را همچنان در اپلیکیشن اصلی فیسبوک داشته باشید. در حال حاضر این اپلیکیشن می تواند تنها یک مکمل برای گروه های فیسبوک باشد. استفاده از گروه ها در فیسبوک کمتر از پیش شده و شاید فیسبوک با این اقدام در نٰظر دارد، کارکرد گروه ها را به کاربرانش یادآوری کند.

لینک کوتاه | منبع: gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال