اپل نسخه بتای ios بعدی را منتشر می کند

بنابر گزارشات جدید، اپل به زودی نسخه بتای ios را برای برنامه نویسان و توسعه دهندگان  عرضه خواهد کرد تا مشکلات و نواقص آن را بیابند و اپل بتواند آن ها را رفع کند. برنامه به روز رسانی اپل به اینگونه خواهد بود که با ios 8.3 شروع شده و اولین نسخه ساخته شده از آن در اختیار توسعه […]

بنابر گزارشات جدید، اپل به زودی نسخه بتای ios را برای برنامه نویسان و توسعه دهندگان  عرضه خواهد کرد تا مشکلات و نواقص آن را بیابند و اپل بتواند آن ها را رفع کند. برنامه به روز رسانی اپل به اینگونه خواهد بود که با ios 8.3 شروع شده و اولین نسخه ساخته شده از آن در اختیار توسعه دهندگان قرار خواهد گرفت و با عنوان ios 9 پس از برگزاری کنفرانس “Worldwide Developers Conference” امسال منتشر خواهد شد. اپل نیز یک برنامه نظیر همین برنامه در آوریل سال گذشته برای OS X اجرا کرد که با OS X 10.9.3  آغاز شد و پس از سومین به روز رسانی با نام Mavericks انتشار و سپس با یک برنامه بزرگتر برای OS X Yosemite دنبال شد.

در حال حاضر نسخه بتای IOS برای توسعه دهندگان نیاز به یک هزینه ثبت نام 99 دلاری بصورت سالیانه دارد و هر توسعه دهنده می بایست شناسه یکتای دستگاه خود (UDIDs) را برای کارکردن روی این نسخه ios، در سیستم وارد کرده و در اختیار اپل قرار دهد.

برنامه های بتا به طور کلی یک سیستم برنده – برنده دارد؛ به این معنی که توسعه دهندگان را وارد میکند تجربیات جدید را قبل از علاقه مندان و قبل از هر کس دیگری بدست آورند و این در حالی است که از طرف دیگر شرکت ها پول زیادی به توسعه دهندگان و آزمایش کنندگان میدهند تا بازخورد بگیرند و باگ های برنامه را گزارش دهند. در نسخه جدید ios در درجه اول متمرکز بر سرعت و ثبات خواهد بود و به طبع آزمایشات هرچه بیشتر باشند اپل را در رسیدن به هدفش بیشتر یاری خواهند داد.

طبق گزارشات نسخه بتای 8.3 در مارس برای استفاده عرضه شده و نسخه 9  آن تابستان در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال