ایسوس عرضه ی مادربورد X99-Pro را آغاز کرد

ایسوس عرضه ی مادربورد جدید و میان رده ی خود از سری بوردهای X99 خود را با نام X99-Pro آغاز کرد. این مادربورد، به دنبال عرضه ی پرچم دار این سری، X99-Deluxe عرضه شده است و با حضور آن، از قیمت مدل پایین تر آن با نام X99-A کاسته خواهد شد. جنس لایه های PCB […]

ایسوس عرضه ی مادربورد جدید و میان رده ی خود از سری بوردهای X99 خود را با نام X99-Pro آغاز کرد. این مادربورد، به دنبال عرضه ی پرچم دار این سری، X99-Deluxe عرضه شده است و با حضور آن، از قیمت مدل پایین تر آن با نام X99-A کاسته خواهد شد.

جنس لایه های PCB به کارگرفته شده در X99-Pro با X99-A یکسان می باشد اما مهم ترین تفاوت های این مادربوردها، دارا بودن شبکه ی WLAN و کنترلر بلوتوث در بورد X99-Pro می باشد که در قسمت I/O قرار دارد و جک های صدا را احاطه می کند. تفاوت دیگر، وجود هیت سینک مجزا و با کیفیت دیگری در اطراف سوکت پردازنده قرار دارد و با یک لوله حرارتی به کنترلر PCH که وظیفه ی هماهنگی بیشتر بین پردازنده و چیپ ست پل شمالی در مادربوردها را دارد، متصل شده است و سبب شده است تا هوای گرم، خروج بهتری داشته باشد.

عرضه ی مادربورد X99-Pro با قیمت 330 دلار، سبب شده است تا قیمت بورد دیگر این سری با نام X99-A پایینتر بیاید. اگر شما نیز به دنبال به دست آوردن این مادربورد می باشید، می توانید با پرداخت 55 دلار بیشتر، بورد X99-A را کنار بگذارید چرا که در حال حاضر قیمت آن بورد حدود 275 دلار می باشد. از شما دغوت میکنم تصاویر بیشتری از این مادربورد را مشاهده نمایید.

17a 17b

لینک کوتاه | منبع : Techpowerup

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال