بابک پرویز؛رییس سابق پروژه گوگل گلس شرکت را ترک کرد

دانشمند ایرانی که نقش اساسی در ایجاد عینک هوشمند گوگل داشت، شرکت گوگل را ترک کرد و طبق سخنانش با اشتیاق به آمازون محلق شده‌ است. بابک پرویز، تحصیل‌کرده دانشگاه شریف و میشیگان است. او یکی از ۳۵مخترع جوانی بود که از طرف ماهنامه Technology Review به عنوان یکی از بهترین‌های علمی سال ۲۰۰۷ در […]

دانشمند ایرانی که نقش اساسی در ایجاد عینک هوشمند گوگل داشت، شرکت گوگل را ترک کرد و طبق سخنانش با اشتیاق به آمازون محلق شده‌ است.

بابک پرویز، تحصیل‌کرده دانشگاه شریف و میشیگان است. او یکی از ۳۵مخترع جوانی بود که از طرف ماهنامه Technology Review به عنوان یکی از بهترین‌های علمی سال ۲۰۰۷ در حوزه اختراعات و اکتشافات انتخاب شد.

بابک پرویز دانشمند ایرانی، از اعضای اصلی آزمایشگاه اختصاصی گوگل و نخستین رئیس تیم پروژه عینک هوشمند گوگل، اکنون اعلام کرده است که با هیجان بسیار به آمازون پیوسته است.

او طراحی برنامه‎ای برای نظارت بر قند خون در لنز های گوگل گلس را شروع کرد و از همان زمان بود که پایش به گوگل باز شد. آن طور که گفته شده است سیستم‌های میکرو‌الکترونیک گوگل که برای سنجش مداوم سطح قند خون طراحی شده‌اند، از جمله فن‌آوری‌های است که می‌توان به استفاده از آن برای پیشگیری از دیابتی شدن بیمارانی که به طور بالقوه در خطر ابتلا به این بیماری قرار دارند استفاده کرد.

البته بابک پرویز در بیانیه پیوستن به آمازون عنوان نکرده است که قرار است دقیقا چه کاری را برای آمازون انجام دهد.

و آمازون نیز تاکنون نشانه‌ای از علاقه به برنامه‌ها و فن‌آوری‌های پوشیدنی و یا فن‌آوری‌های پزشکی و بهداشتی نشان نداده است.

لینک کوتاه | منبع : Slashgear.com

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال