با اپلیکیشن SNKRS، فروشگاهی از کفش های نایک را در تلفن خود داشته باشید!

بدون شک کار سختی پیش روی نایک خواهد بود تا بتواند سهم قابل توجهی از بازار را از چنگ آدیداس بیرون بکشد چرا که این کمپانی بزرگ نیز به تازگی نرم افزاری برای تلفن های هوشمند عرضه کرده است که به وسیله ی آن می توان، به محصولات این شرکت دسترسی داشت. اما اگر شما […]

بدون شک کار سختی پیش روی نایک خواهد بود تا بتواند سهم قابل توجهی از بازار را از چنگ آدیداس بیرون بکشد چرا که این کمپانی بزرگ نیز به تازگی نرم افزاری برای تلفن های هوشمند عرضه کرده است که به وسیله ی آن می توان، به محصولات این شرکت دسترسی داشت.

اما اگر شما نیز از جان سخت ها و طرفداران این برند هستید، این شرکت سورپرایزی ویژه برای شما دارد: نرم افزار SNKRS که به تازگی توسط نایک معرفی شده است، فروشگاهی تمام عیار از محصولات نایک را در اختیار کاربران خواهد گذاشت که علاقه مندان در آن، می توانند به محصول مورد علاقه ی خود با کمترین سختی دسترسی داشته باشند.

اگر از افرادی هستید که از طریق وب سایت نایک، به سفارش محصولات مورد علاقه ی خود مشغول بودید، باید بگوییم که کار با این نرم افزار بسیار راحت بوده و می تواند دسترسی را به بخش های مختلف، بسیار راحت تر از گذشته کند. خرید محصولات نیز بسیار ساده خواهد بود و کاربران می توانند با زدن تنها چند دکمه در تلفن هوشمند خود، کفش های خود را به منزل هدایت کنند!

به عنوان جایزه، تمامی سفارشاتی که از طریق مسیر زمینی و از نرم افزار SNRKS گرفته می شود، به صورت رایگان برای مشتریان ارسال خواهد شد. البته نایک هیچ صحبتی از محدودیت ها و زمان این طرح تشویقی به میان نیاورده است. با این حال، پیشنهاد می کنیم حتما سری به این نرم افزار بزنید.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال