با تبلت جدید سامسونگ آشنا شوید؛ Samsung Galaxy Tab S 10.5

اخیرا شایعات از خط تولید تبلت های جدید سامسونگ با صفحه نمایش AMOLED سخن می گفتند و اکنون این تبلت ها برای معرفی آماده می شوند. گفته میشود صفحه نمایش های AMOLED برای سامسونگ در ابعاد 8.4 اینچ و 10.5 اینچ تولید می شوند و این صفحه نمایش ها در تولید محصولی به نام Galaxy Tab S به […]

اخیرا شایعات از خط تولید تبلت های جدید سامسونگ با صفحه نمایش AMOLED سخن می گفتند و اکنون این تبلت ها برای معرفی آماده می شوند. گفته میشود صفحه نمایش های AMOLED برای سامسونگ در ابعاد 8.4 اینچ و 10.5 اینچ تولید می شوند و این صفحه نمایش ها در تولید محصولی به نام Galaxy Tab S به کار گرفته شدند.

امروز در دو تصویر که از SamMobile منتشر شد، جلو و پشت این تبلت به نمایش گذاشته شده که قسمت جلوی این تبلت تفاوتی با مدل قبلی خود ندارد اما پشت آن تغییر کرده و همانند گوشی هوشمند جدید شرکت با الگوها نقطه دار طراحی شده است.

شایعات زیادی بیان کرده اند که دکمه ی هوم در این تبلت درست همانند گلکسی S5 مجهز به اسکنر فینگرپرینت (جهت تشخیص اثر انگشت) است.

رزلوشن صفحه نمایش این تبلت 2560 در 1600 پیکسل بوده و با آندروید KitKat عرضه خواهد شد. پردازنده آن نیز سامسونگ Exynos 5420 هشت هسته ای بوده و دارای دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی به همراه فلش ال ای دی و دوربین دوم 2.1 مگاپیکسل خواهد بود.

طبق معمول شایعات در معرفی مشخصات تبلت پیش دستی کرده اند، اما تاریخی دقیقی از سوی سامسونگ برای معرفی رسمی Galaxy Tab S 10.5 و Galaxy Tab S 8.4 اعلام نشده است.

لینک کوتاه | منبع : phonearena

 

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال