با پروژه گوگل تانگو آشنا شوید!

فیلم Prometheus (ساخته Ridley Scott سال 2012) را به خاطر دارید؟ در سکانسی از این فیلم، گروهی قبل از ورود به یک غار ناشناخته، چند اسکنر سه بعدی را روشن کرده و روانه ی غار میکنند تا این اسکنر ها فضای کل غار را اسکن کرده و ضمن نشان دادن مسیر به گروه، آنها را از وجود […]

فیلم Prometheus (ساخته Ridley Scott سال 2012) را به خاطر دارید؟

در سکانسی از این فیلم، گروهی قبل از ورود به یک غار ناشناخته، چند اسکنر سه بعدی را روشن کرده و روانه ی غار میکنند تا این اسکنر ها فضای کل غار را اسکن کرده و ضمن نشان دادن مسیر به گروه، آنها را از وجود خطرات احتمالی آگاه سازند. (تصویر زیر)

prometheus-3d-scanner

و درنهایت نتیجه به صورت زیر برای آنها نمایش داده میشود.

prometheus-caave-3d

فکرش را بکنید چه میشد وقتی برای اولین بار وارد یک ساختمان بزرگ (مثل موزه ها یا نمایشگاه های بزرگ) می شوید، مطمئن باشید که گم نخواهید شد؟ و مطمئن باشید که هیچ قیمت از آن ساختمان را بدون مشاهده ترک نخواهید کرد؟

یا چه میشد اگر شما میتوانستید قبل از خرید یک ست مبلمان جدید، آن را بطور مجازی در خانه خود می دیدید؟

یا وقتی وارد یک فروشگاه زنجیره ای بسیار بزرگ می شوید، بدانید چیزی که برای خرید آن آمده اید، دقیقا در کدام قسمت فروشگاه و در کدام قفسه قرار دارد؟

پروژه Google Tango دقیقا برای همین است!

گوگل قصد دارد در پروژه جدید به نام تانگو که فعلا در یک دستگاه خاص شبیه تلفن هوشمند با صفحه نمایش 5 اینچی و به تعداد خیلی محدود تولید شده (تعداد 200 عدد برای توسعه دهندگان و برنامه نویسان) مواردی مثل چیزهایی که ما ذکر کردیم و بسیاری از کاربردهای دیگر که هنوز کشف نشده اند را از طریق تلفن های هوشمند وارد زندگی ما کند.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری در مورد این پروژه منتشر نشده، اما می دانیم که این دستگاه ها برای اولین بار حدود 3 هفته بعد (14 مارس) به دست توسعه دهندگان خواهد رسید و پس از آن حتما خبرهای جالبی به دستمان خواهد رسید.

لینک کوتاه | منبع : gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال