بررسی نوکیا لومیا 930 – قسمت ششم: مولتی مدیا

video player همه چیز را پخش می کند و MixRadio نوکیا به شما را به گوش دادن رایگان موسیقی های مورد علاقه ی خودتان دعوت میکند. هدف اصلی لومیا 930 با صفحه نمایش بزرگ و واضح 5 اینچ اش بهره مندی از رسانه های آنلاین است. این تلفن هوشمند برای ویرایش تصاویر و ویدئو نیز بسیار مساعد […]

video player همه چیز را پخش می کند و MixRadio نوکیا به شما را به گوش دادن رایگان موسیقی های مورد علاقه ی خودتان دعوت میکند.

هدف اصلی لومیا 930 با صفحه نمایش بزرگ و واضح 5 اینچ اش بهره مندی از رسانه های آنلاین است. این تلفن هوشمند برای ویرایش تصاویر و ویدئو نیز بسیار مساعد بوده و مایکروسافت و نوکیا برنامه های رایگان با قابلیت های غنی برای ویندوزفون تهیه می کنند.

trr

برای موسیقی، MixRadio نوکیا به طور سنتی یک گزینه عالی برای لذت بردن از آهنگ در حال پخش است. این اپلیکیشن دارای پخش Spotify-مانند با قیمت پایین می باشد، اما شما همچنین می توانید بسیاری از قابلیت ها را به صورت رایگان با کانال های ساخته شده از هنرمندان مورد علاقه خود استفاده کنید.

علاوه بر این، شما نرم افزار موسیقی استاندارد مایکروسافت را به همراه یکپارچه سازی با کاتالوگ غنی Xbox Music نیز در اختیار دارید که می توانید آهنگ ها را خریداری کنید. ولی پیش تنظیمات اکولایزر در منوی تنظیمات کلی در نظر گرفته شده، نه در رابط کاربری نرم افزار پخش موسیقی.

خروجی صدا از طریق بلندگو، یکی از قوی ترین ها بوده (ما 79 دسی بل اندازه گیری کرده ایم) و صداها نیز بسیار مناسب و معقول به گوش می رسد.

Untitled

پخش کننده ویدئوی پیشفرض نیز از طریق تمام کدک های موجود؛ تمام فرمت های اصلی ویدئو که شامل فایل های DivX/Xvid/MKV با رزولوشن 1080 پیکسل هستند را به راحتی پخش میکند، در حالی که ویندوزفون بصورت دیفالت از آنها پشتیبانی نمی کرد.

پخش کننده ویدئو اکنون زیرنویس ویدئو ها را نیز پشتیبانی میکند.

 

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال