بررسی هارد دیسک های 4 و 6 ترابایتی از سری Western Digital Red

شرکت وسترن دیجیتال، یکی از بهترین تولید کننده های هارد دیسک در دنیا برای مصارف مختلف میباشد. جدیدترین تولیدات این شرکت در سری Red (قرمز) معرفی شده است که برای مصارف NAS استفاده میشود و جهت استفاده در حالت های مختلف RAID بهینه سازی شده اند. جدیدا این شرکت سری Red Pro را نیز معرفی […]

شرکت وسترن دیجیتال، یکی از بهترین تولید کننده های هارد دیسک در دنیا برای مصارف مختلف میباشد. جدیدترین تولیدات این شرکت در سری Red (قرمز) معرفی شده است که برای مصارف NAS استفاده میشود و جهت استفاده در حالت های مختلف RAID بهینه سازی شده اند.

جدیدا این شرکت سری Red Pro را نیز معرفی و به محصولات خود اضافه کرده است که از چند نظر بهینه تر از سری Red هستند.

ابتدا اینکه سرعت چرخش دیسک های آن از IntelliPower که معمولا 5400 دور در دقیقه عنوان میشود به 7200 دور افزایش یافته است که نوید بخش افزایش سرعت انتقال اطلاعات و کاهش زمان پاسخگویی به درخواست هاست.

مورد دوم افزایش تعداد هارد دیسک پیشنهاد شده در یک سیستم (کامپیوتر، سرور یا کیس NAS) از 1 الی 8 عدد در سری Red به 8 الی 16 عدد در سری Red Pro هست که به معنی افزایش حجم پشتیبانی شده نهایی است.

و در نهایت شاهد اضافه شدن امکان کنترل لرزش هارد دیسک هستیم که باعث میشود در NAS هایی که تعداد هارد دیسک بالاست، لرزش هارد دیسک ها باعث ایجاد مشکل و خرابی نشود.

با اضافه شدن هارد 6 ترابایتی به سری Red در حال حاضر، هارد دیسک های این سری در حجم های 1 تا 6 ترابایت ارائه میشود (مدل های 3.5 ایچی) و سری Red Pro نیز با اضافه شدن مدل 4 ترابایتی دارای هارد دیسک هایی با ظرفیت 2 تا 4 ترابایت است.

Western Digital Red 2

در زیر میتوانید نتایج تست این هارد دیسک ها را در تست IO و تست سرعت کپی فایل مشاهده نمایید:

Western Digital Red 3

Western Digital Red 4

لینک کوتاه | منبع : pcper

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال