برنامه ی Phone Insider برای پیش نمایش ویندوز 10 به روز رسانی شد

ویندوز 10 برای تلفن های هوشمند در راه است. حداقل در حالت پیش نمایش. شرکت مایکروسافت با بروز رسانی برنامه Phone Insider گام های بیشتری را در جهت زیر ساختها برای پیش نمایش فنی ویندوز 10 برداشت. چند هفته قبل، خبر دادیم که برنامه Phone Insider برای انتشار نسخه های پیش نمایش ویندوز 10 توسط […]

ویندوز 10 برای تلفن های هوشمند در راه است. حداقل در حالت پیش نمایش. شرکت مایکروسافت با بروز رسانی برنامه Phone Insider گام های بیشتری را در جهت زیر ساختها برای پیش نمایش فنی ویندوز 10 برداشت. چند هفته قبل، خبر دادیم که برنامه Phone Insider برای انتشار نسخه های پیش نمایش ویندوز 10 توسط مایکروسافت منتشر شد.

تغییر اصلی در نسخه بروز رسانی شده، تغییر نام این برنامه به نام همتای خود در رایانه های شخصی یعنی Windows Insider می باشد. همچنین در نسخه جدید شما قادر به استفاده از خدمات Insider به وسیله ی حساب کاربری مایکروسافت خود می باشید.

windows-insider-app=screens

 

کاربران هم اکنون می توانند با موفقیت با حساب خود وارد برنامه Windows Insider شوند. در حالی که در نسخه قبل این امکان وجود نداشت. گرچه کاربران در حال حاضر با پیغام “نسخه ای یافت نشد” (no builds found) و برخی نکات مفید و توضیح مختصری روبرو می شوند. قسمتی از توضیح برنامه به شرح زیر می باشد:

“برنامه Windows Insider به کاربرانی که در این سامانه ثبت نام کرده اند امکان دریافت نسخه های پیش نمایش ویندوز 10 برای تلفن همراه را مستقیماً از مایکروسافت فراهم  می آورد. برای اطلاعات بیشتر در مورد ثبت نام و عضو شدن در Windows Insider به لینک “http://insider.windows.com” مراجعه نمایید.”

در حال حاضر هیچ علائمی از اینکه مایکروسافت نسخه پیش نمایش ویندوز 10 برای تلفن همراه را در این هفته توزیع کند وجود ندارد، اما مشخص است این شرکت در حال آماده سازی زیر ساختها برای انتشار این نسخه در ماه فوریه می باشد. 

شما می توانید برنامه Windows Insider را از این لینک دریافت نمایید.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال