بروزرسانی اندروید 5.0 به صورت همزمان برای تلفن ها سری One عرضه نمی شود!

HTC همیشه در بروزرسانی تلفن های هوشمند سری One خود نا موفق عمل کرده است و هیچ وقت نتوانسته است در مدت زمان 90 روزه ای که مشخص کرده است، بروزرسانی جدید را عرضه نماید. به نظر می رسد این موضوع در رابطه با اندروید آبنبات چوبی نیز صحبت دارد. اچ تی سی به صورت […]

HTC همیشه در بروزرسانی تلفن های هوشمند سری One خود نا موفق عمل کرده است و هیچ وقت نتوانسته است در مدت زمان 90 روزه ای که مشخص کرده است، بروزرسانی جدید را عرضه نماید. به نظر می رسد این موضوع در رابطه با اندروید آبنبات چوبی نیز صحبت دارد.

اچ تی سی به صورت رسمی اعلام کرده است که برخی از اپراتور های ارائه دهنده ی تلفن های هوشمند One M7 و One M8، اندروید 5.0 را در زمان مشخص شده، یعنی یکم فوریه، عرضه نخواهند کرد. برخی از منابع اعلام می دارند که عدم عرضه ی به موقع اندروید 5.0 توسط گوگل به اچ تی سی، سبب شده است تا این شرکت از زمان کمتری به جهت رفع ایرادات و انجام تست های معمول داشته باشد.

در نتیجه، شما بروزرسانی را مشاهده نخواهید کرد و حتی امروز که دوم فوریه است نیز این بروزرسانی عرضه نشده است. البته شما تنها نیستید و بسیاری از کاربران آمریکایی اعلام کرده اند که هنوز این بروزرسانی را مشاهده نکرده اند. البته در انگلستان برخی از کاربران عرضه ی نسخه ی جدید را تایید کرده اند اما آمار مشخصی از این بروزرسانی در دست نیست.

شاید بدانید اما برای اینکه همین لحظه بتوانید این بروزرسانی را دریافت نمایید، باید یکی از مدل های Developer’s Edition، Google Play Edition یا نسخه ی آنلاک شده ی تلفن هوشمند One M8 را داشته باشید، پس اگر شما نیز یکی از صاحبان این دستگاه ها هستید، همین حالا اقدام به بروزرسانی تلفن هوشمند خود کنید!

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال