به روزرسانی ادوب فتوشاپ، ویرایش تصاویر خام را به ارمغان می آورد.

هر دو نسخه IOS و آندروید اپلیکیشن رایگان موبایل فتوشاپ اکسپرس ادوب به روزرسانی شده اند. نسخه جدید آن به همراه تعدادی ویژگی جدید و بهبود می باشد ولی برای بسیاری از عکاسان مفیدترین ویژگی، امکان ویرایش فایل های خام است. در ادامه مطلب با ما باشید تا نگاهی بر تغییرات و امکانات این اپلیکیشن جذاب […]

هر دو نسخه IOS و آندروید اپلیکیشن رایگان موبایل فتوشاپ اکسپرس ادوب به روزرسانی شده اند. نسخه جدید آن به همراه تعدادی ویژگی جدید و بهبود می باشد ولی برای بسیاری از عکاسان مفیدترین ویژگی، امکان ویرایش فایل های خام است.

در ادامه مطلب با ما باشید تا نگاهی بر تغییرات و امکانات این اپلیکیشن جذاب داشته باشیم.

Untitled

ادوب اطلاعات زیادی در مورد ویژگی های جدید ارائه نداده است. بنابراین ما تنها راه برای مشاهده امکانات را باز کردن یک تصویر خام از دوربین دیجیتال نیکون D700 دیدیم. فایل NEF در برنامه فتوشاپ اکسپرس، برای باید در سرویس فضای ابری شرکت ادوب یعنی Adobe’s Revel cloud service ذخیره شده باشد. ما برای تست فایل را در حافظه داخلی دستگاه ذخیره کردیم اما توسط برنامه نمی تواند شناسایی شود. هنگامی که فایل خام شما باز است، شما می توانید تغییرات مختلفی شامل جبران نوردهی دیجیتال، شارپ کردن و تغییر کنتراست را اعمال کنید. متأسفانه برای کاهش نویز و استفاده از فیلتر جدید Defog، شما باید مجموعه پیشرفته آن را خریداری کنید که هزینه آن 5.48 دلار آمریکا می باشد.

tgert

پس از اینکه عمل ویرایش خود را به پایان رساندید، شما می توانید آن را در همان فضای ابری ذخیره کنید. شما از این قسمت می توانید عکس ویرایش شده را با اندازه کاملش به حافظه داخلی دستگاه خود نیز منتقل کنید. به طور کلی ویرایش فتوشاپ اکسپرس به اندازه tablet-focused Photo Mate R2 جامع نیست ولی این برنامه برای استفاده، آسان تر بوده و کار با آن در گوشی به خوبی کار با تبلت است.

تا زمانی که شما به اینترنتی مناسب متصل باشید، این برنامه می تواند انتخاب خوبی برای ویرایش خام باشد. Fine-tuning همواره می تواند در برگشت به صفحه اصلی انجام گیرد. ویژگی های جدید دیگر عبارت است از: حذف Blemish برای تصاویر پرتره و امکان کنترل شدت اثرات فیلتر. اما به طور کلی ما بیشتر تحت تأثیر قابلیت های اولیه این برنامه قرارگرفتیم. اگر مایل به امتحان کردن این برنامه هستید، می توانیداز Google Play Store یا Apple App Store نسخه جدید ادوب فتوشاپ اکسپرس را دانلود و نصب کنید.

dgfd

لینک کوتاه | منبع: dpreview

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال