به زودی شهروندان آمریکایی، اینترنت پر سرعت 4G LTE را در مترو ها تجربه می کنند!

بسیاری از شهروندان آمریکایی از موضوع پایین بودن سرعت اینترنت و افت سرعت های بسیار زیاد آن در متروهای مجلل آمریکا ناراضی هستند. البته این موضوع در تمامی کشور های دنیا صدق می کند و سرعت اینترنت در ایستگاه های مترو پایین می باشد. این موضوع قرار است تا پایان سال جاری حل شود و […]

بسیاری از شهروندان آمریکایی از موضوع پایین بودن سرعت اینترنت و افت سرعت های بسیار زیاد آن در متروهای مجلل آمریکا ناراضی هستند. البته این موضوع در تمامی کشور های دنیا صدق می کند و سرعت اینترنت در ایستگاه های مترو پایین می باشد.

این موضوع قرار است تا پایان سال جاری حل شود و در اواخر سال جاری، کاربران قادر خواهند بود تا از اینترنت پر سرعت 4G LTE استفاده کنند و این مسئله، قرار است با انجام پرداخت های مالی و اضافه کردن سرویس های هر 4 اپراتور بزرگ آمریکایی، شرکت های AT&T, Sprint , T-Mobile , Verizon انجام گیرد و پس از کامل شدن این طرح، کاربران قادر خواهند بود از فرودگاه اوهایو تا خطوط متروی پایین شهر، از این سرعت بالا بهره مند شوند.

البته این افزایش خدمات و سرویس دهی، در راستای انجام طرح “هر چیزی زیر سایه ی LTE خواهد رفت” هم انجام شده است و برای این طرح، فوق العاده ضروری بوده است اما احتمالا، برای شما نیز جذاب باشد که در آینده نزدیک، این امکان را داشته باشید که در مترو نیز به انجام کارهای اینترنتی و مورد علاقه ی خود با سرعت بسیار بالا بپردازید.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال