تا پایان امسال اولین پوشیدنی هوشمند مایکروسافت از راه خواهد رسید

تا کنون شایعات زیادی درباره پتانسیل های نوکیا و مایکروسافت برای عرضه ی پوشیدنی های هوشمند به گوش می رسید. اما تا کنون شواهدی برای اثبات این ادعا در درست نبود و اکنون شایعات قابل تکیه ای خبر از عرضه ی پوشیدنی هوشمند مایکروسافت تا پایان امسال می دهند. این اخبار از گفته های Paul […]

تا کنون شایعات زیادی درباره پتانسیل های نوکیا و مایکروسافت برای عرضه ی پوشیدنی های هوشمند به گوش می رسید. اما تا کنون شواهدی برای اثبات این ادعا در درست نبود و اکنون شایعات قابل تکیه ای خبر از عرضه ی پوشیدنی هوشمند مایکروسافت تا پایان امسال می دهند.

این اخبار از گفته های Paul Thurrott برداشت می شود او ادعا می کند از زمان ورودش به مایکروسافت اطلاعات زیادی را حاصل کرده است. بنا بر گفته های او مایکروسافت روی یک ساعت هوشمند کار نمی کند بلکه این شرکت برنامه دارد تا یک دستبند طراحی کند تا مراقب سلامتی ما باشد، نمونه ی این محصول را میتوان  Samsung Gear Fit مثال زد. این موضوع می تواند به این معنا باشد که تمرکز شرکت بر روی تولید محصولی است سلامتی محور اصلی آن است اما می تواند قابلیت های دیگر یک ساعت هوشمند را نیز داشته باشد.

جالب ترین بخش این شایعه اینجاست که این دستبند هوشمند تنها برای استفاده دستگاه های ویندوز فون نیست و شما می توانید با سیستم عامل های آی او اس و آندروید هم از این دستگاه استفاده کنید. شاید این اقدام مایکروسافت جهت محدود نکردن بازار فروشش باشد. در بخشی از این گفته ها قیمت محصول جدید مایکروسافت با Samsung Gear Fit مقایسه شده است که هم اکنون حدود 299 دلار است. شاید باید اندکی صبر کرد تا زمزمه هایی از مایکروسافت شنیده شود تا بتوان به بخشی این شایعات اعتماد کرد.

لینک کوتاه | منبع : gsmarena

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال