تذکر کتبی به وزیر ارتباطات برای لایو اینستاگرامی

محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات کشور در تاریخ 9 مهر ماه سال جاری از طریق لایو اینستاگرام توضیحاتی را درباره علت کندی شبکه تلفن همراه به مردم ارائه داد. امروز نصرالله پژمانفر نماینده مشهد به تقبیح این عمل وزیر پرداخت و ارتباط جهرمی با کاربران از طریق این شبکه اجتماعی را به نوعی مشروعیت […]

محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات کشور در تاریخ 9 مهر ماه سال جاری از طریق لایو اینستاگرام توضیحاتی را درباره علت کندی شبکه تلفن همراه به مردم ارائه داد. امروز نصرالله پژمانفر نماینده مشهد به تقبیح این عمل وزیر پرداخت و ارتباط جهرمی با کاربران از طریق این شبکه اجتماعی را به نوعی مشروعیت بخشیدن به اینستاگرام دانست. وی در اینباره به وزیر ارتباطات تذکر کتبی داد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز ، پژمانفر این روش ارتباطی را نادرست عنوان نمود و آن را خلاف رویه قانونی دانست. در گفتگوی مورد نظر آذری جهرمی به موضوع کلاه برداری ستاره _مربع ها پرداخت و پیگیری دزدی از طریق سرویس های ارزش افزوده را جزو برنامه های فوریتی اعلام کرد. به گفته وزیر ارتباطات اتهاماتی که در اینباره علیه او مطرح شده صحت نداشته و قرار است بزودی سرویس های ارزش افزوده متوقف گردند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال