تست باتری تلفن هوشمند HTC Butterfly 2

باترفلای اس، تلفن هوشمند قبلی شرکت اچ تی سی که در این سری معرفی شده بود، دارای باتری 3200 میلی آمپری بود که عمر باتری بسیار خوبی را برای این تلفن هوشمند به ارمغان آورده بود. اما باترفلای 2 که به تازگی از سوی اچ تی سی معرفی شده است، دارای یک باتری 2700 میلی […]

باترفلای اس، تلفن هوشمند قبلی شرکت اچ تی سی که در این سری معرفی شده بود، دارای باتری 3200 میلی آمپری بود که عمر باتری بسیار خوبی را برای این تلفن هوشمند به ارمغان آورده بود. اما باترفلای 2 که به تازگی از سوی اچ تی سی معرفی شده است، دارای یک باتری 2700 میلی آمپری است که میتوان گفت یک عقبگرد در دنیای موبایل شمرده میشود.

همانطور که در تصویر مشاهده می نمایید، این تلفن هوشمند در تست های وبسایت GSMarena توانسته است به رکورد های نسبتا خوبی برسد. در تست مکالمه تلفنی در شبکه 3G، باترفلای 2 توانسته است به رکورد 19 ساعت و 23 دقیقه دست یابد که عدد بسیار خوبی است. در تست وبگردی و پخش ویدئو نیز به ترتیب شاهد رکورد ها 13 ساعت و 11 دقیقه و 10 ساعت و 26 دقیقه هستیم که باعث شده نهایتا حدود 3 روز یک بار نیاز باشد تا کاربر تلفن هوشمند خود را شارژ کند. (درصورتی که روزانه حداکثر یک ساعت به مکالمه تلفنی بپردازد، یک ساعت ویدئو ببیند و یک ساعت وبگردی کند)

این تلفن هوشمند تقریبا همان HTC One E8 و HTC One M8 در یک قاب جدید است. نمایشگر 5 اینچی فول اچ دی، پردازنده اسنپدراگون 801، 2 گیگابایت رم، دوربین 13 مگاپیکسل پشتی (درحالت Duo) به همراه فلاش دوگانه و دوربین جلوی 5 مگاپیکسل، دو اسپیکر استریو و 16/32 گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی؛ همان چیزهایی که دو تلفن هوشمند دیگر اچ تی سی دارند.

اما شاید ضد آب و گرد و غبار بودنش را ویژگی خاص و برتری اش نامید. این تلفن هوشمند با دریافت استاندارد IPX7 میتواند حداقل نیم ساعت در عمق 1 متری آب دوام بیاورد.

با گذاشتن تمام این مشخصات در کنار هم، میتوانیم آن را یک تلفن هوشمند بسیار خوب و شاید بی ایراد بنامیم که قطعا ارزش خرید بالایی خواهد داشت.

لینک کوتاه | منبع : gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال