تشخیص میزان اشعه ی فرابنفش نور آفتاب سامسونگ نوت 4

به نظر می آید سامسونگ به شدت در حال سرمایه گذاری برای برداشتن گام های بلند در زمینه ی اپلیکیشن ها و دستگاه ها سلامتی است. ابتدا با اپلیکیش S Health شروع کرد که اطلاعات مربوط به سلامتی را جمع آوری و آنالیز می کرد. سپس در گلکسی اس 5 سنسور سنجش ضربان قلب تعبیه […]

به نظر می آید سامسونگ به شدت در حال سرمایه گذاری برای برداشتن گام های بلند در زمینه ی اپلیکیشن ها و دستگاه ها سلامتی است. ابتدا با اپلیکیش S Health شروع کرد که اطلاعات مربوط به سلامتی را جمع آوری و آنالیز می کرد. سپس در گلکسی اس 5 سنسور سنجش ضربان قلب تعبیه کرد، هرچند بسیاری از منتقدین می گفتند احتیاجی به سنسور نبود و یک اپلیکیش و دوربین یک گوشی هوشمند کار همین سنسور را انجام می دهد.

بنابر اخبار منتشر شده توسط سایت SamMobile، قرار است شاهد یکسنسور فرابنفش در محصول بعدی شرکت نیز باشیم که در جلوی سامسونگ نوت4 قرار می گیرد. این سنسور قرار است میزان اشعه ی فرابنفش در نور آفتاب به ما اثابت می کند را اندازه بگیرد و وقتی این میزان اشعه برای پوست و سلامتی ما مضر بود هشدار بدهد!

البته تصور کنید در روز عادی به ساحل بروید تا آفتاب بگیرید آیا به میزان اشعه ی یو وی آفتاب توجه می کنید؟ شاید هیچگاه به این سنسور در زندگیمان احساس نیاز نکرده ایم ولی در دنیای تکنولوژی نیاز را برای ما می آفرینند، شاید بعد از عرضه ی نوت 4 با این سنسور به این نوع سنجش میزان اشعه ی فرابنفش محتاج شویم!

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال