تصاویر بیشتری از دستیار آفیس برای تلفن های هوشمند را ببینید!

دستیار کار برای مجموعه ی آفیس، بخشی از تغییرات اساسی آینده توسط مایکروسافت در تجربه ی استفاده از آفیس در تلفن های هوشنمد برای کاربران ویندوز فون می باشد. یکی از ویژگی های جدیدی که به همراه ویندوز 10 خواهد بود، دستیار کار برای آفیس می باشد که قلب تپنده ی آن، دستیار شرکت مایکروسافت […]

دستیار کار برای مجموعه ی آفیس، بخشی از تغییرات اساسی آینده توسط مایکروسافت در تجربه ی استفاده از آفیس در تلفن های هوشنمد برای کاربران ویندوز فون می باشد. یکی از ویژگی های جدیدی که به همراه ویندوز 10 خواهد بود، دستیار کار برای آفیس می باشد که قلب تپنده ی آن، دستیار شرکت مایکروسافت یعنی کورتانا می باشد. این دستیار به شما در پیدا کردن فایل های Word، جداول Excel و نمایش های PowerPoint در تلفن هوشمندتان کمک خواهد کرد.

امروز ما با تصاویر زیادی در مورد این دستیار بر روی تلفن های هوشمند به میان شما آمده ایم. تصاویری که کمابیش نشان دهنده ی امکانات و توانایی های این درستیار می باشند.

Office-work-assistant-screens1

 

در ابتدای کار، این دستیار بسیار سر راست به نظر می رسد. کاربران می توانند چندین حساب کاربری را در آن واحد استفاده کنند و حتی به راحتی با تایپ کردن یا صحبت کردن، به جستوجوی فایل های آفیس خود بپردازند. موتور جستوجوی موجود در این برنامه، به شما اطلاعاتی از قبیل نام فایل ها، محل ذخیره ی فایل ها، نوع پیکربندی فایل ها و آخرین زمانی که به آن ها دسترسی داشته اید را نشان می دهد.

 

Office-work-assistant-screens3

 

خدماتی که در ابتدا این برنامه به شما میدهد عبارتند از: یافتن (Find)، باز کردن (Open)، دیدن (View)، ویرایش (Edit)، بار گذاری (Load)، به اشتراک گذاشتن (Share)، فرستادن (Send)، ایمیل (به شخص خاص یا به ملاقات قبلی، حال حاضر یا آینده ی شما) برای مثال:

  • نقشه ی من برای فلان موضوع را به فلان شخص بفرست.
  • نوار فرمول های من رو به ملاقات امروز بفرست.
  • فایل فلان هفته ی قبل من رو باز کن.

 

این دستیار برای کربران عادی، دانشگاهیان و تاجران، امکانات ابری بیشتری را به همراه خواهد داشت. یک ویژگی ساده ولی مهمِ موجود در این دستیار، نمایش محل تولید کننده ی فایل ها، در فضای ابری می باشد. برا مثال شما میتوانید بفهمید فلان فایل مربوط به کدام سایت یا کدام بخش از شرکت شماست.

Office-work-assistant-screens4

 

هنوز نمی توان حرفی از زمان دقیق انتشار این مجموعه به میان آورد. اما ممکن است این مجموعه هر لحظه برروی فروشگاه مایروسافت قرار گیرد و کاربران ویندوز فون بتوانند آن را دریافت کنند.

Office-work-assistant-screens2

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال